دوشنبه 26 شهر 1403
1402-09-15 21:41 - شماره خبر : 2693 0
یادداشت؛

ولایت‌مداری و بصیرت عامل شکست دشمن

ولایتمداری مردم و مسئولان و همچنین بصیرت آنها موجب شکست دشمن در جنگ رسانه‌ای است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام میلاد فرهنگیان* در یادداشتی نوشت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ و بدست آوردن دستاورد‌های مهم و ارزشمند آن در شش ماه اول سال ۱۴۰۱ چه در عرصه داخلی و چه خارجی و از طرفی اقدامات دولت موجب بی‌حیثیت شدن و منزوی کردن آمریکا شد.

 

دشمن بیش از پیش به هراس افتاد و همین موجب شد که دشمنان بار دیگر ضربه مهلکی را به ایران اسلامی وارد کنند تا به خیال خام خود بتوانند جمهوری اسلامی را ساقط سازند.

با توجه به اینکه نقشه‌های دشمن برای ملت انقلابی ایران نخ نما شده بود و دیگر نمی‌توانستند با موضوعات نظامی، سیاسی و اقتصادی به رویارویی با ملت ایران بیایند فلذا با موضوع حجاب اجباری و آزادی زنان و دختران به میدان آمدند و با تحریک کردن جوانان و نوجوانان؛ در شبکه‌های اجتماعی موجی از مخالفت‌ها را ایجاد کردند و می‌خواستند آن‌ها را در مقابل نظام قرار دهند.

 

فوت مهسا‌ امینی بهترین فرصت و بهانه‌ای برای دشمنان جهت نا امن ساختن کشور و به هدف رسیدن آنها بود و از این طریق بدنبال ایجاد گسل‌های قومیتی و تحریک عواطف و احساسات دختران و جوانان و کُرد زبانان بودند.

در فتنه سال گذشته که یک جنگ هیبریدی و ترکیبی علیه ملت ایران بود می‌توان آن را بزرگ‌ترین و بی‌سابقه‌ترین فتنه‌های دشمن دانست چرا که در فتنه‌های گذشته ما شاهد آن همه حجم خشونت؛ لاابالی‌گری، کشف حجاب و کشتار نبودیم و دشمن در این جنگ بدنبال ناامن ساختن کشور، کشته‌سازی، اشاعه فحشاء، خشونت، جنگ اقتصادی، به میدان آوردن سلبریتی‌ها، اتحاد احزاب و گروهک‌های معاند با نظام و... بود وهمه گزینه‌های ممکن را برای براندازی جمهوری اسلامی به میدان آورده بود اما با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت عمارگونه ملت ایران و جانفشانی نیرو‌های مسلح به شکست مفتضحانه منجر شد و ملت ایران بار دیگر اقتدار و صلابت خود را به رخ جهانیان کشاند و سیلی محکمی را بر پیکره دشمن وارد ساخت.دشمنان از پیشرفت ملت ایران نگرانند و می‌خواهند مانع از آن شوند و هر زمان که نتوانند جلو پیشرفت‌ها را بگیرند اقدام به آشوب و فتنه می‌کنند.

 

ملت ایران در طول بیش از چهار دهه از عمر خود با سیاست‌های راهبردی‌اش توانسته است دشمنانش را که روزی دارای عزت و اقتدار در جهان بودند را به خاک مذلت بکشاند و آن‌ها را در دید جهانیان حقیر و ذلیل کند و امروز همه شاهد آن هستیم که تمام مردم آزاد‌یخواه جهان در مقابل رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل و استکبار جهانی آمریکای جنایتکار قرار گرفته‌اند و این شهامت و‌ ایستادگی را از ملت مقتدر ایران آموخته‌اند.

 

* از طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقروکلیایی

https://mersadnews.ir/short/V0kJ9
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار