حالت تاریک
چشمان دشمنان نگران ایران است؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن خروش ملت علیه استکبار جهانی

راهپیمایی ۲۲ بهمن خروش ملت علیه استکبار جهانی

راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن نمادی از اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی است که با توجه به جنایات امسال این رژیم کودک‌کش باید با شکوه‌تر برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛  یوم‌الله ۲۲ بهمن روزی است که تا ابد بر سینه تاریخ حک شده و دوست و دشمن آن را فراموش نخواهند کرد؛ روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، روزی سخت برای دشمنان و شیرین برای مظلومان عالم.

امروز در ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همچنان ملت ایران به پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و دشمنان از همین رو برآشفته‌اند هرچند که دشمنی‌های آنها راه به جایی نبرده است.

شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اعلام پایبندی به آیه اشدا‌ علی الکفار و رحماء بینهم است، پس همه با هم در این راهپیمایی دشمن‌شکن حضور می‌یابیم و خشم خود را بر سر دشمنان فریاد می‌زنیم و حمایت خود را از دوستان و مظلومان اعلام می‌کنیم.


پیروزی انقلاب، استقلال و آزادی را به کشور بازگرداند

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی توانست استقلال و آزادی را به کشورمان بازگرداند زیرا پیش از آن مستشاران خارجی در ایران حضور داشتند که تعداد آنها ۵۳ هزار نفر تخمین زده شده و اگر تجهیزاتی نیز در کشور وجود داشت همه وارداتی بود و تنها نیروهای مسلح ما استفاده کننده بودند و حتی اجازه تعمیرات را نیز به ما نمی‌دادند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: اما اکنون با حضور جوانان نخبه و دانشمند این سرزمین و ایجاد روحیه خودباوری و خودکفایی توانسته‌ایم تجهیزات نظامی و دفاعی خود را تولید کنیم و یکی از کشورهای برتر در حوزه صنایع نظامی باشیم.

وی ادامه داد: تمام تجهیزات نیروهای دریایی، هوایی و زمینی و موشکی توسط جوانان همین سرزمین ساخته می‌شود و در روزهای گذشته نیز شاهد پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ بودیم که همزمان سه ماهواره را در مدار زمین مستقر کرد و تمام این دستاوردها برگ زرینی در تاریخ این سرزمین است و توانسته‌ایم به جمع کشورهای برتر در حوزه فضایی راه پیدا کنیم.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: در اوایل انقلاب شاید دستاوردهای امروز موشکی و فضایی قابل انتظار نبود اما رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم توانست کشور را به سمت و سوی توسعه و پیشرفت سوق دهد و امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی باشیم.

آمویی خاطرنشان کرد: ناو گروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی امسال توانست با بهره‌گیری از نیروهای بومی و توانمند خود سفر دریایی به دور کره زمین را داشته باشد که در نوع خود بی‌نظیر است و موجب بهت و حیرت سایر کشورهای جهان شد.

وی با اشاره به اینکه تمام مردم این سرزمین خواهان اقتدار کشور هستند، گفت: یکی از رویدادهای بسیار مهمی که در پیش داریم برگزار انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفندماه است که رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید دارند.

فرماندار کرمانشاه افزود: شاید مشکلات اقتصادی و معیشتی سبب بروز سختی‌هایی برای مردم شده باشد اما تمام آحاد مردم خواهان بهبود وضعیت فعلی هستند و راه‌حل حل مشکلات حضور در انتخابات است و حضور پرشور فرضیه همگانی است.

آمویی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی و قانونی برای هر شخص می‌دانند که می‌تواند در تصمیم‌گیری برای سرنوشت کشور تأثیرگذار باشد.


پیام شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمادگی برای دفع تجاوزات دشمنان است

نصرالله شفیعی نیز در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: ۲۲ بهمن در تاریخ ایران یکی از نقطه‌های عطفی است که به آگاهی، خودباوری، باطل‌زدایی و حماسه‌سازی ملت ایران برمی‌گردد و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر ساله شاهد راهپیمایی باشکوه ملت ایران در سالگرد ۲۲ بهمن بوده‌ایم.

این استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: در تمامی انقلاب‌هایی که در دنیا صورت می‌گیرد پس از مدتی کم‌کم ماهیت انقلاب و بعد انقلابی و حماسی آن رنگ می‌بازد و به یک نظام سیاسی معمولی مبدل می‌شود تنها انقلابی که با وجود گذشته ۴۵ سال از عمر آن همچنان رنگ و بوی انقلابی و حماسی خود را حفظ کرده است و مردم با همان روحیه ۱۳۵۷ دوباره وارد صحنه شده‌اند انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: حضور هر ساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی پیام‌های مهمی است یکی از این پیام‌ها این است که مردم، انقلاب و نظام مبتنی بر آن را دوست دارند و حامی آن هستند و به عبارتی حضور مردم در راهپیمایی یک همه‌پرسی است در راستای تقویت نظام که مردم هر ساله با حضور در آن به این انقلاب لبیک می‌گویند.

شفیعی با بیان اینکه دومین پیام حضور مردم در راهپیمایی آمادگی آنها برای دفع هرگونه تجاوز و دست‌اندازی از سوی دشمنان به این کشور است، خاطرنشان کرد: یکی از اهرم‌های بازدارنده در مقابل معاندین همین حضور در راهپیمایی است با اینکه ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمن نتوانسته است خللی به این انقلاب وارد کند و این انقلاب هر روز پرخروش‌تر، آماده‌تر و قوی‌تر نسبت به گذشته ظاهر می‌شود و این همه به خاطر حضور مردم در صحنه است.

وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سدی مستحکم در برابر هجوم دشمن و راهکاری برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن است رسانه‌های معاند و دشمنان خارجی و داخلی ایران اسلامی می‌خواهند که مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن حضور کمرنگی داشته باشند.

شفیعی گفت: اگر حضور مردم در راهپیمایی نقشی در سرنوشت کشور نمی‌داشت دشمن بر عدم حضور مردم در راهپیمایی تاکید نمی‌کرد، حضور مردم در صحنه‌هایی همچون راهپیمایی‌ها و انتخابات جایگاه ایران اسلامی را در جهان مستحکم کرده است و دشمنان نیز به این مسئله واقف هستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: بنابراین در روز ۲۲ بهمن هر فردی که در خیابان حضور می‌یابد به‌مثابه سرباز مسلحی است که برای دفاع از کیان ایران اسلامی وارد صحنه شده و در برابر خودنمایی دشمن می‌ایستد.

وی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه و اهداف آن را اعلام می‌دارند و قدرت مطالبه‌گری خود را نیز بالا می‌برند.

شفیعی ادامه داد: مردم با این حضور به مسئولان می‌گویند که آنها پای عهد خود با نظامی ایستاده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است که به عهد خود در قبال این احساس مسئولیت مردم وفا کنند لذا مسئولان باید قدر این حضور مردم را بدانند و برای رفع مشکلات کوچک و بزرگ پیش روی آنها تلاش کنند.‌

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون مدرسه‌ای برای کودکان و نسل جوان است که با حضور خود یاد و خاطره حرکت عظیم و انقلابی پدران و مادران خود را گرامی می‌دارند و درس عظیم انقلاب را با شرکت در راهپیمایی مرور و تمرین می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ یوم‌الله ۲۲ بهمن فرصتی دیگر برای همراهی جبهه حق در برابر جبهه کافر است که باید در شرایط حساس امروزی غنیمت شمرده شود و صدای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل خود را به گوش جهانیان برسانیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از