حالت تاریک

راه‌اندازی پویش بزرگ دانشجویی مهمان فاطمیه در کرمانشاه

راه‌اندازی پویش بزرگ دانشجویی مهمان فاطمیه در کرمانشاه

مسئول فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از برگزاری پویش دانشجویی مهمان فاطمیه خبر داد.

امیرحسین امیری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: همزمان با شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به رسمی دلنشین بار دیگر عطر حضور شهدای گمنام در این دیار پیچید و برکت تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، روزی دو دانشگاه صنعتی و فرهنگیان کرمانشاه شد.

وی ادامه داد: انس و توسل مردم به شهدا، جریان‌سازی معنوی، ایجاد بستری مناسب برای پاسداشت میراث عظیم دفاع مقدس و سیره شهدا از جمله برکات حضور شهیدان در دانشگاه‌ها است.

امیری تصریح کرد: در همین راستا پویش بزرگ #مهمان_فاطمیه با رویکرد تولیدات رسانه‌ای در قالب‌های عکس، کلیپ، عکس‌نوشته، پوستر و موشن‌استوری برگزار می‌شود و تلاش دارد از نگاه دانشجویان مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام را به نمایش بگذارد.

معاون فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تولیدات خود را تا یکم دی ماه به آیدی https://eitaa.com/Naahira در پیام‌رسان ایتا یا آیدی https://t.me/Revolutionary22 در تلگرام ارسال کنند و علاوه بر اجر معنوی از هدایای ویژه این پویش بهرمند شوند.

گفتنی است شهید گمنام تفحص شده در محله عملیاتی چنگوله رأس ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه در دانشگاه فرهنگیان و پیکر مطهر لاله‌ای دیگر که در عملیات خیبر به شهادت رسیده و در جزیره مجنون تفحص شده، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۷ آذرماه در دانشگاه صنعتی کرمانشاه به خاک سپرده خواهند شد.

راه‌اندازی پویش بزرگ دانشجویی مهمان فاطمیه در کرمانشاه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از