حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
راه مقاومت با شهادت متوقف نخواهد شد
معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه:

راه مقاومت با شهادت متوقف نخواهد شد

معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت گفت: راه مقاومت با شهادت متوقف نخواهد شد.

تورج زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی ضربه سخت و محکمی را از رزمندگان مقاومت دریافت کرد و طی یک سال گذشته با وجود کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نتوانسته شکست خود را جبران کند.

معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی با کشتار زنان، کودکان و اعمال تحریم‌های اقتصادی، دارویی و ترور فرماندهان جبهه مقاومت تصور می‌کرد، می‌تواند با فشار حداکثری، جبهه مقاومت را تضعیف کند اما در عملیات‌های گروه‌های مقاومت و وعده صادق قدرت جبهه مقاومت به نمایش گذاشته شد.

زینی‌وند با بیان اینکه طی روزهای گذشته رژیم صهیونیستی یک مرکز درمانی را به همراه مجروحان آن شامل کودکان و زنان به آتش کشید، تصریح کرد: وحشی‌گری و جنایت در ذات رژیم صهیونیستی است و این رژیم تنها با خون بی‌گناهان سیراب می‌شود.

وی ادامه داد: سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر پوشالی بودن شعارهای حقوق بشر و آزادی بیان کشورهای غربی را برای جهانیان به نمایش گذاشت و ثابت کرد این قوانین تنها برای تحت فشار قرار دادن کشورهای آزادی‌خواه و ضد استکبار است.

معاون فرهنگی دانشگاه رازی استان کرمانشاه بیان کرد: مقام معظم رهبری بر حمایت از گروه‌های مقاومت در خطبه‌های نماز جمعه نصر تأکید و عنوان کردند راه مقاومت با شهادت رزمندگان و فرماندهان متوقف نخواهد شد.

زینی‌وند عنوان کرد: حملات حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید سید حسن نصرالله نشان داد، جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان خود ناامید نمی‌شود و قوی‌تر از گذشته به مقابله با این غده سرطانی جهان اسلام خواهند پرداخت.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از