حالت تاریک
معاون استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

رشد کمی و کیفی نمایشگاه قرآن کرمانشاه

رشد کمی و کیفی نمایشگاه قرآن کرمانشاه

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور دستگاه‌های فرهنگی و مردمی در چهاردهمین نمایشگاه قرآن کرمانشاه از رشد کمی و کیفی این نمایشگاه در این دوره خبر داد.

لی صفدری عصر امروز پنج‌شنبه در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمانشاه، اظهار داشت: امسال هم به همت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن و عترت در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک شاهد برپا شده است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس بازدیدی که از نمایشگاه قرآن و عترت صورت گرفت از لحاظ کیفی و کمی این نمایشگاه پیشرفت داشته و از سطح مطلوبی برخوردار است. 

صفدری بیان کرد: همچنین در این دوره از نمایشگاه قرآن و عترت شاهد استقبال گروه‌های مردمی و سمن‌های قرآنی هستیم که در حال ارائه دستاوردهای یک‌ساله خود هستند. 

وی ادامه داد: امیدواریم این نمایشگاه با حضور خانواده‌ها مورد استقبال قرار گیرد که البته برنامه‌های ویژه‌ای برای این رویداد قرآنی توسط دستگاه‌های فرهنگی تدارک دیده شده است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه افزود: معرفی محافل برتر قرآنی، حضور اساتید برجسته استان، معرفی مساجد برتر در حوزه قرآن و عرضه محصولات فرهنگی به علاوه ایجاد فضای دوست‌دار کودک و نوجوان از جمله تدابیر اندیشیده‌شده در این دوره از نمایشگاه قرآن است. 

صفدری خاطرنشان کرد: ایجاد فضای دوست‌دار کودک و سرگرمی یکی از اتفاقات مهم این دوره نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمانشاه است که می‌تواند زمینه جذب خانواده‌ها را فراهم کند. 

وی اضافه کرد: بخشی از زمان نمایشگاه قرآن و عترت به بازدید دانش‌آموزان اختصاص یافته تا آن‌ها نیز بتوانند بیشتر با مفاهیم قرآنی آشنا شوند و مسابقات و برنامه‌های خاصی نیز برای گروه برنامه‌ریزی شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از