پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-03 18:31 - شماره خبر : 9255 0
فرمانده کل سپاه پاسداران خبر داد:

رضایت‌مندی زائران اربعین از مرز خسروی

فرمانده کل سپاه پاسداران از رضایت‌مندی زائران اربعین از مرز خسروی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر امروز شنبه در بازدید از نقطه صفر مرزی خسروی و در ساختمان مرزبانی علمدار اظهار کرد: اربعین حسینی رویدادی بسیار بزرگی است که برای بزرگداشت واقعه کربلا با وجود سختی‌های فراوان زائران این مسیر را طی می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: زائران اربعین حسینی که از مرز خسروی در حال تردد هستند از تمام امکانات موجود در مرز تشکر و قدردانی داشتند که باید از عوامل اجرایی تشکر و تقدیر کرد.

سلامی تصریح کرد: اربعین حسینی بزرگترین رویداد فرهنگی است که از عاشورا به یاد مانده و هر ساله این راهپیمایی با شکوه بیشتری در حال برگزاری است و مردم ایران عاشق امام حسین (ع) هستند.

وی ادامه داد: اربعین محصول یک کار جمعی است که در تمام مرزها شاهد تردد روان و بدون مشکل زائران هستیم و مشکلی با تلاش مسئولان در مرزهای کشور نداریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: مرزبانان از جمله نیروهایی هستند که در تمام شرایط سخت و دشوار در حال تأمین نظم و امنیت کشور هستند و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده‌اند.

سلامی با تشکر از رسانه‌ها برای پوشش ویژه مراسم اربعین افزود: رسانه‌ها با تلاش و کوشش خود سعی کردند جلوه‌های با شکوه اربعین را به تصویر بکشند که باید از آنها نیز تشکر کنیم.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/V1x2p
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار