حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه ناحیه روانسر:

رمز پیروزی بر دشمنان وحدت اقوام است

رمز پیروزی بر دشمنان وحدت اقوام  است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفت: شهدا درس وحدت را به ما خواهند داد و رمز پیروزی همین وحدت میان اقوام و مذاهب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، امیر پرویزی امروز چهارشنبه در یادواره شهدای دهستان زالواب شهرستان روانسر، اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف خدمتگذار بوده و یکی از آن زمینه‌ها موضوع رشادت‌ در دفاع مقدس با تفکر بسیجی است.

وی افزود: نقش‌آفرینی عظمت بسیج را در نگاه و کلام بزرگان این نظام با تعابیری چون بسیج لشکر مخلص یا شجره طیبه و مدرسه عشق خود گویای اصل موضوع در زمینه جوانب مختلف است.

سخنران یادواره شهدای دهستان زالواب در ادامه با بیان اینکه شاخصه‌ بسیجی بودن داوطلبانه بودن آن و از بطن مردم بودن است، گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اسلام و انقلاب است و پایه‌ اصلی بسیجی، اخلاص است.

پرویزی با اشاره به اینکه شهادت بالاترین مقام است که یک انسان شایسته به آن خواهد رسید، افزود: شهدا درس وحدت را به ما خواهند داد و رمز پیروزی همین وحدت میان اقوام و مذاهب است.

وی در پایان ضمن با اشاره به موضوع پیش آمده در فلسطین و اقدام وحشیانه‌ رژیم منحوس، جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین، عنوان داشت: ما قدردان خون شهدا و صبوری خانواده‌های آنها هستیم و این قبیل مراسمات به‌منظور گرامیداشت رشادت‌های شهدا لازم و ضروری است.

در این مراسم که در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) دهستان زالواب برگزار شد، همزمان #میز_خدمت با حضور مدیران ادارات سطح شهر روانسر برپا شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از