حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت اسلام‌آبادغرب:

روز قدس خروش بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی است

روز قدس خروش بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی است

فرمانده ناحیه مقاومت اسلام‌آبادغرب گفت: روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود و علاوه بر کشورهای اسلامی در سایر کشورهای دنیا با عظمت برگزار خواهد شد.

بهزاد یوسفوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: یکی از تکالیف الهی و وظایف مؤمنان، حمایت از مظلوم است چه اینکه بر اساس آیات قرآن به مسلمانان که مورد قتل و غارت قرار گرفته‌اند رخصت جنگ با دشمنان داده شد، زیرا آن‌ها از دشمن سخت ستم کشیدند و همانا خدا بر یاری آن‌ها قادر است. 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: روز قدس اقدام هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در هماهنگ کردن مسلمانان جهان و همبستگی آن‌ها در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین بود که این حرکت زیبا در حمایت از مظلومان، به یک همبستگی جهانی توسط مردم دنیا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با استکبار جهانی و زیاده‌خواهی رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل شده است. 

یوسفوند با اشاره به بیانات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، بیان کرد: امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. 

فرمانده ناحیه مقاومت اسلام‌آبادغرب اذعان کرد: در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی‌دارند. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار داد، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، در طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی ضربه فنی شد و شکست غیر قابل ترمیم خورد. 

یوسفوند تصریح کرد: روز قدس امسال با سال‌های گذشته به برکت عملیات طوفان‌الاقصی بسیار متفاوت است تا جایی که ما شاهد هستیم نیروهای مقاومت با یک هماهنگی خاصی علیه رژیم غاصب صهیونیستی متحد و یکپارچه عمل کردند. 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب اذعان کرد: روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود و علاوه بر کشورهای اسلامی در سایر کشورهای دنیا به‌دلیل بیداری که در مردم، به‌واسطه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه انجام شده با عظمت برگزار خواهد شد. 

یوسفوند ابراز کرد: این روزها که مردم مظلوم فلسطین و غزه مورد ظلم، تجاوز، نسل‌کشی، قحطی، گرسنگی، ویران کردن خانه‌ها و آواره شدن توسط رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی قرار گرفته‌اند همه ما وظیفه داریم با ظرفیت‌ها و امکانات خود از مردم مظلوم حمایت کنیم و با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از این مردم مظلوم اعلام کنیم  چرا که کمترین اقدامی است که می‌توانیم انجام دهیم. 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب در پایان گفت: از همه مردم عزیز، انقلابی، شریف و اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنیم در این امر خداپسندانه و جهادگونه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف استان و خصوصا اسلام‌آبادغرب؛ شهر شهیدان مرصاد شرکت کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از