حالت تاریک
مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

نقش انکارناپذیر روشنگری‌ در شکست ‌روایات ‌دروغ دشمن

نقش انکارناپذیر روشنگری‌ در شکست ‌روایات ‌دروغ دشمن

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم سرپل‌ذهاب گفت: روشنگری نقش مهمی در شکست روایات دروغ دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای دارد و باعث بی‌اعتبار شدن امپراتوری دروغ آمریکایی، صهیونیستی می‌شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهارداشت: فضای مجازی و رسانه‌ها در دنیای امروزی از اهمیت خاصی برخوردار هستند که باید مورد توجه قرار گیرند زیرا دشمن امروز از این فضا برای تأثیرگذاری بر جوامع اسلامی استفاده می‌کند و لازم است که برنامه‌ریزی لازم برای مقابله با دشمن در این میدان انجام شود.   
 
وی با اشاره به نقش فضای مجازی در اغتشاشات سال گذشته کشور، افزود: یک روایت غلط از یک حادثه با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ای و تبلیغات گسترده دشمنان به سرعت در سراسر جهان منتشر و باعث ایجاد آشوب در کشور می‌شود که البته از وقایع پیش‌آمده در سال گذشته می‌توان به خوبی نقش فضای مجازی و رسانه‌ای را در هدایت افکار و اذعان عمومی جامعه مشاهده کرد.   
 
حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی که دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران به راه انداخت بخش عظیمی از آن در فضای مجازی و رسانه‌ای بود که با روشنگری نیروهای انقلابی و روایت صحیح و انقلابی مردم بصیر ایران اسلامی این جنگ ترکیبی آمریکایی، صهیونیستی با شکست مواجه شد.    
 
مدیر حوزه علمیه شهرستان درادامه گفت: روایت دروغ و ناصحیح نمی‌تواند برای همیشه دوام داشته‌باشد و این روایت‌های دروغین در مجموع باعث بی‌اعتبار شدن کسانی می‌شود که آن را منتشر می‌کنند و لذا همه شاهد بودند که با وجود تبلیغات گسترده‌ای که برای سالگرد اغتشاشات و برهم زدن آرامش جامعه با استفاده از آشوب‌های خیابانی در ایران اسلامی از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای انجام دادند اما مردم بصیر و انقلابی ایران هیچ توجهی به آنها نکرده و با این کار به امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمن اعلام کردند که مطالب و حرف‌های آنها بی‌اعتبار شده‌است.   
 
حجت‌الاسلام یعقوبی در پایان افزود: روشنگری در جامعه اگر بر پایه حقیقت و واقعیت باشد قطعا پاسخگو خواهد بود و چون مردم ایران اسلامی بصیر، ولایت‌مدار و انقلابی هستند و اگر ذره‌ای تاثیرگذاری از روایت‌های دروغین در فضای مجازی و رسانه‌ای را داشته‌باشند با انتشار روایت صحیح موضوع و روشنگری لازم این تاثیر اندک هم از بین خواهد رفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از