حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
روشنگری رسانه‌ای اقدامی حیاتی است
دبیر کمیته تولیدات کنگره شهدای استان کرمانشاه:

روشنگری رسانه‌ای اقدامی حیاتی است

دبیر کمیته تولیدات کنگره شهدای استان کرمانشاه گفت: تا برگزاری رسمی کنگره شهدا، اجرای مأموریت‌‌ها ادامه دارد و در این میان امروز روشنگری رسانه‌ای بسیار مهم و حیاتی است.

رسول جنتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ به تشریح ساختار و برنامه‌های اجرایی کمیته تولیدات کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه پرداخت. 

وی افزود: این کمیته مانند کمیته‌های دیگر با برگزاری جلسات متعدد به ایجاد یک نقشه راه و مدیریت رسانه‌ای کنگره پیش رو پرداخته است و قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور را متولی اصلی تحقق برنامه‌های محتوایی عنوان کرد. 

جنتی به ساخت ۹۰ قسمت مستند داستانی، گزارشی و بازسازی شده، نزدیک ۵۰ اثر پویانمایی برای معرفی یادمان‌های شهدا، بیش از ۲۰ اثر کمیک‌موشن برای معرفی شهدا، ۳۶۰ قسمت برنامه با شهدا اشاره کرد و گفت: برنامه‌های محتوایی دیگری نیز در حال پخش است. 

وی به ساخت تیزر حرفه‌ای کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰شهید استان کرمانشاه اشاره کرد و ارائه آئین‌های محلی، بازارهای سنتی، ظرفیت‌های تاریخی و مذهبی کرمانشاه را در آن متجلی دانست. 

وی از ساخت و اجرای سرودهای ارزشی و تصویرسازی تمثال‌های شهدا سخن گفت و افزود: پخش ویژه‌برنامه‌های روتین و مستندهای موضوعی با محویت شهدای اهل تسنن و اهل حق نیز در دستور کار پخش قرار دارد. 

دبیر کمیته تولیدات کنگره شهدای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا برگزاری رسمی مراسم بزرگ پیش رو، اجرای مأموریت‌ها ادامه دارد و در این میان امروز روشنگری رسانه‌ای بسیار مهم و حیاتی است. 

قرار است اولین کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه سال جاری با حضور آحاد مردم شهیدپرور این دیار برگزار شود. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از