حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
رژیم صهیونیستی به مرز جنون رسیده است
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه:

رژیم صهیونیستی به مرز جنون رسیده است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان صحرایی این سازمان در مرز سوریه، گفت: رژیم صهیونیستی به مرز جنون رسیده است.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران بیمارستان صحرایی جمعیت هلال‌احمر ایران در نقطه صفر مرزی سوریه بر اساس همه قوانین بین‌المللی محکوم است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: بیمارستان صحرایی این سازمان برای امدادرسانی به آوارگان و افراد زخمی در مرز سوریه و لبنان برپا شده بود که توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی نابود شد.

محمدی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به مرز جنون رسیده است، تصریح کرد: این رژیم جنایتکار طی یک ساله اخیر ثابت کرده به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست و به‌ غیر از کشتار و قتل انسان‌های بی‌گناه سیر نمی‌شود.

وی ادامه داد: بیمارستان صحرایی جمعیت هلال‌احمر متشکل از آمبولانس و تجهیزات درمانی بود که در بمباران هوایی از بین رفت و این اقدام مشابه حمله به مراکز درمانی غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر کمک به مردم فلسطین و لبنان تأکید کردند، عنوان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را به دست مردم مظلوم و مستضعف منطقه برساند.

محمدی خاطرنشان کرد: شماره حساب ۹۹۹۹۹ به‌نام جمعیت هلال‌احمر آماده دریافت کمک‌های مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی است که همواره در حمایت از مظلومان پیش‌قدم بوده‌اند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از