پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-12 15:13 - شماره خبر : 8559 0
امام‌ جمعه کرمانشاه مطرح کرد:

دشمن با ترورهای وحشیانه‌اش مرتکب اشتباه شده

امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن با این ترورهای وحشیانه خود اشتباه محاسباتی بزرگی انجام داده است چرا که باید یقین داشته باشد که اگر یک رزمنده جبهه مقاومت را به شهادت می‌رساند یک فرمانده به مراتب قوی‌تر جای او را خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: جبهه باطل همیشه در پی این است که در مقابل جبهه حق صف‌آرایی کرده و به رزمندگان جبهه مقاومت آسیب برساند؛ لذا تنها راه پیروزی در برابر جبهه باطل استقامت در راه دین الهی است که در صورت استقامت بنا به آیات قران کریم، خداوند متعال فرشتگان را به یاری بندگان حق‌مدار خود می‌فرستد. 

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: خداوند متعال همواره به جبهه حق اعلام کرده است که هیچ‌وقت در مقابل جبهه باطل نترسید و غمگین نباشید چرا که همه امور دنیا در دستتان قدرت الهی است؛ مؤمنان در جبهه حق همواره پیروز بوده و به لقاءالله و مقام والای شهادت می‌رسند لذا جای غم و نگرانی برای مؤمنان نیست. 

غفوری تأکید کرد: افرادی که در راه دین خدا به مقام شهادت می‌رسند در روز محشر و قیامت وارد بهشت شده و به مقام قرب الهی دست پیدا خواهند کرد؛ رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی در این هفته با ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی جنایت جدیدی انجام داد اما این رژیم غاصب بداند که شهادت هنر مردان خدا است. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اذعان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان جنایت‌کار او یک باند فاسد هستند که بی‌رحمانه دست به کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه زده‌اند و حتی یکی از رزمندگان جبهه مقاومت لبنان فواد شکر را سفاکانه به شهادت رساندند. 

غفوری گفت: شهید اسماعیل هنیه در طول این سال‌ها برای دفاع از دین حق و دفاع از مظلومان جان خود را در دست گرفته و محیای شهادت بود؛ ایشان حتی در هنگام زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی برگه‌ای روی قبر شهید گذاشته بود که زمان دیدار فرا رسیده است. 

وی در ادامه افزود: دشمن جنایت‌کار با این ترورهای وحشیانه خود اشتباه محاسباتی بزرگی انجام داده است چرا که باید یقین داشته باشد که اگر یک فرمانده و رزمنده جبهه مقاومت را به شهادت می‌رساند یک فرمانده به مراتب قوی‌تر جای او را خواهد گرفت. 

امام جمعه کرمانشاه گفت: این شهادت‌ها باعث بیداری و پیشرفت در جبهه مقاومت خواهد شد و رژیم اشغالگر صهیونیستی با این حماقت که مهمان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تهران به شهادت رسانده مقدمات نابودی هرچه زودتر خود را فراهم کرده است چرا خداوند در قرآن کریم می‌فرماید به وسیله حق بر فرد باطل می‌کوبیم. 

خطیب نماز جمعه کرمانشاه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، انتقامی سخت از این رژیم جنایت‌کار خواهد گرفت و باید برای این جنایت‌های خود سال‌های پیشمانی داشته باشد. 

غفوری در پایان گفت: اگر جوانان ازدواج را به دلیل فقر مالی ترک کنند نشان می‌دهد که به خداوند متعال اعتماد ندارند، در حالی که خداوند افرادی که ازدواج می‌کنند آن‌ها را از فضل بی‌انتهای خود بی‌نیاز می‌کند، لذا افراد باید زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند که موجب عاقبت به‌خیری آن‌ها خواهد شد.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/46rDw
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار