حالت تاریک
وزیر کشور:

زیرساخت‌های مرز خسروی برای اربعین مناسب است

زیرساخت‌های مرز خسروی برای اربعین مناسب است

وزیر کشور با اشاره به توسعه زیرساخت‌های عمرانی و ارتباطی در مرز خسروی و منذریه گفت: زیرساخت‌های مرز خسروی برای اربعین مناسب است.

احمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مرز خسروی از زیرساخت‌های مناسبی برای تردد زائران برخوردار است و امیدواریم با برنامه‌ریزی مسئولان استانی شاهد اتمام پروژه‌های مصوب شده برای اربعین امسال باشیم.

وزیر کشور گفت: احداث پارکینگ‌های جدید برای زائران و احداث جاده جدید برای تردد زائران از جمله اقداماتی است که در مرز خسروی در حال انجام است.

وحیدی با اشاره به شرایط مرز منذریه عراق، بیان کرد: توسعه دروازه‌های مرزی برای تسهیل تردد زائران و جلوگیری از تجمع آنها در نقطه مرزی اقدام مهمی است که توسط کشور عراق انجام گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین با برقراری ارتباط الکترونیکی و راه‌اندازی سامانه امام سجاد(ع) برای تسهیل فرآیند تأیید گذرنامه، زمان توقف و ماندگاری در مرز خسروی و منذریه کاهش خواهد یافت.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا در زمان برگزاری مراسم اربعین حسینی مسقف کردن مسیر تردد زائران و آسفالت مسیر پایانه مسافربری در مرز منذریه در دستور کار کشور عراق قرار دارد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از