پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-03 18:28 - شماره خبر : 9254 0
فرمانده کل سپاه پاسداران:

زیرساخت‌های مرز خسروی بهبود یافته است

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تردد روان زائران در موج بازگشت زائران اربعین در مرز خسروی گفت: زیرساخت‌های مرز خسروی بهبود یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرز بین‌المللی خسروی اظهار داشت: از تلاش تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امسال شرایط و زیرساخت‌های مرز خسروی نسبت به سال گذشته بهبود یافته و نظم خوبی برای تردد زائران اربعین حسینی فراهم شده است.

سلامی تصریح کرد: امکانات رفاهی، خدماتی، پذیرایی، حمل و نقل، اسکان، بهداشت و سلامت، امنیت، برپایی بیمارستان‌های صحرایی، مرزبانی و فراجا مناسبی برای زائران اربعین حسینی در مرز خسروی فراهم شده است.

وی ادامه داد: افزایش گیت‌های گذرنامه و فعال بودن درب دوم مرز خسروی شرایط بسیار خوبی را برای تردد روان زائران حسینی ایجاد کرده که در کنار این امکانات پارکینگ‌های مناسبی برای زوار در نظر گرفته شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: با توجه به گرمای هوا موکب‌های مردمی، دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح در سپاه، ارتش، نیروی انتظامی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

سلامی خاطرنشان کرد: مردم نیز طی مدت برگزاری مراسم اربعین حسینی همکاری و همراهی مناسبی را با مسئولان برگزاری این رویداد بزرگ انجام داده‌اند و یک اربعین خیلی شیرین و دلچسب را تجربه کردیم.

وی عنوان کرد: از دولت، مردم و نیروهای مسلح عراق نیز کمال تشکر و قدردانی را داریم که امیدواریم امام حسین (ع) اجر این تلاش‌های شبانه‌روزی را بدهد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eqa30
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار