حالت تاریک
سالن‌های ورزشی کرمانشاه شایسته ورزشکاران نیست
نماینده مردم کرمانشاه:

سالن‌های ورزشی کرمانشاه شایسته ورزشکاران نیست

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر فراهم‌کردن تأمین زیرساخت‌ها، افزود: این سالن‌های ورزشی همچون شهید بهشتی، ورزشگاه امام خمینی (ره) کافی و در حد ورزشکاران کرمانشاهی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ محمد رشیدی عصر امروز جمعه در آئین افتتاحیه سومین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام طاقبستان و یادواره شهدا که در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: توانمندی‌های فرزندان استان کرمانشاه از دیرباز همیشه مثال‌زدنی بوده است و امیدواریم این دسته مسابقات بین‌المللی در زمینه ورزش که در کرمانشاه برگزار می‌شود موجب ارتقا سطح استان خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر فراهم‌کردن تأمین زیرساخت‌ها، افزود: این سالن‌های ورزشی همچون شهید بهشتی، ورزشگاه امام خمینی (ره) کافی و در حد ورزشکاران کرمانشاهی نیست؛ ان‌شاءالله با کمک و پیگیری مسئولان ذی‌ربط باید سطح زیرساخت‌ها ارتقا پیدا کند.

وی گفت: مسابقات جام بین‌المللی طاقبستان ان‌شاءالله تأثیرگذار و سودمند باشد و موجب شکوفایی استعدادهای داخلی و ميهمانان خارجی شود.

کرمانشاه میزبان ۱۰ کشور شطرنج‌باز دنیا

در ادامه این مراسم داریوش کرمی اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی شطرنج جام طاقبستان امسال با حضور ۱۰ کشور جهان به میزبانی کرمانشاه در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

رئیس هیأت شطرنج استان کرمانشاه افزود: در این مسابقات بیش از ۴۰۰ بازیکن حضور دارند و رقابت‌ها به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مسابقات مبلغ ۴۵۵ میلیون تومان جایزه نقدی دارد، گفت: مسابقات جام طاقبستان در سه سطح A و B و C همچنین سطح بریکس که در یک دوره است، برگزار می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: در این مسابقات شرکت‌کنندگانی از کشورهای ارمنستان، آذربایجان، بلژیک، دانمارک، پاکستان، افعانستان، ایران و عراق حضور دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از