حالت تاریک
Logo
شنبه, 28 مهر 1403
سالن تمام‌الکترونیک تیراندازی کرمانشاه راه‌اندازی شد
رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه:

سالن تمام‌الکترونیک تیراندازی کرمانشاه راه‌اندازی شد

رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه گفت: با توجه به عملکرد هیأت تیراندازی، پیش‌بینی می‌شود استان کرمانشاه در رنکینگ فدراسیون تیراندازی، جزو پنج استان برتر کشور باشد.

آرش نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از سال ۱۴۰۲ تاکنون همه اولویت‌های فدراسیون تیراندازی در استان کرمانشاه اجرا شده و در حال حاضر هیأت تیراندازی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه عنوان کرد: با همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان، ۴ میلیارد تومان اعتبار برای احداث سایت تیراندازی دهکده المپیک تخصیص پیدا کرده است که به عنوان اولین سایت تیراندازی در غرب کشور ساخت آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۸ مسابقه آزاد استانی در حوزه ادارات و دستگاه‌های دولتی برگزار شده که نتایج فرهنگی و اجتماعی مطلوبی به‌دنبال داشته است.

رئیس هیأت تیراندازی اذعان کرد: یکی از اقدامات ارزنده هیأت در طول دو سال گذشته، راه‌اندازی سالن تمام‌الکترونیک شهید کرم طهماسبی در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) است که پس از گذشت هشت سال مجدداً شروع به فعالیت کرده است.

نیکبخت در رابطه با میزبانی استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، موفق به کسب امتیاز میزبانی مسابقات نفت و صنعت برق شدیم که در اواخر آبان‌ماه برگزار خواهند شد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر میزبانی رویدادهای داخلی، برای نخستین بار درخواست میزبانی یک رویداد بین‌المللی به فدراسیون ارائه شده است که در صورت موافقت، استان کرمانشاه این ظرفیت را دارد که میزبان مسابقات بین‌المللی باشد.

رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملکرد هیأت در سال جاری نسبت به سال گذشته بهبود قابل توجهی داشته، اعلام کرد: با افزایش بیش از ۵۰ درصدی حق بیمه، موفق به بیمه کردن یک هزار و ۱۰۰ ورزشکار شده‌ایم که این امر باعث ارتقای سطح پوشش بیمه‌ای ورزشکاران استان شده است.

نیکبخت در پایان گفت: با توجه به عملکرد هیأت تیراندازی، پیش‌بینی می‌شود استان کرمانشاه در رنکینگ فدراسیون تیراندازی، جزو پنج استان برتر کشور باشد.


انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از