حالت تاریک
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خبر داد:

ساماندهی آبشوران سه‌راه برق تا پایان شهریورماه

ساماندهی آبشوران سه‌راه برق تا پایان شهریورماه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه در محدوده سه‌راهی برق تا پایان شهریورماه خبر داد.

افشین یگانه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ساماندهی رودخانه آبشوران شهر کرمانشاه یکی از پروژه‌های بسیار مهم این شهر است که با توجه به اهمیت موضوع، برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی آن در قطعات مختلف انجام گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: روز یک‌شنبه چهارم شهریورماه استاندار کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار، شهردار و مسئولان شهری از پروژه ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه بازدید کردند که دستورات لازم برای رفع مشکلات داده شد.

یگانه تصریح کرد: ساماندهی پروژه آبشوران شهر کرمانشاه برعهده آب منطقه‌ای استان کرمانشاه است که اعتبار لازم برای آبشوران در حال تأمین اعتبار است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون پروژه ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه در محدوده سه‌راه برق مقابل مسجد آیت‌الله بروجردی توسط شهرداری کرمانشاه در حال انجام است که در همین راستا محدودیت ترافیکی در این منطقه اجرا شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: ساماندهی آبشوران در محدوده سه‌راه برق با توجه به خطر فرونشست زمین در اولویت قرار گرفت که به‌ دلیل عبور کابل‌های فشار قوی برق پست ۶۳ ‌کیلوولت و اهمیت جلوگیری از قطع برق همزمان با گرمای هوا با احتیاط بیشتری در حال انجام است.

یگانه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود پروژه ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه در محدوده سه‌راه برق مقابل مسجد آیت‌الله بروجردی تا پایان شهریورماه به اتمام برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از