حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهد بود

انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهد بود

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مردم ایران به درستی می‌دانند و اعتماد دارند که سربازان دلاور و شجاع جمهوری اسلامی ایران در قوای مسلح انتقام سختی از عاملان جنایت حمله تروریستی کرمان خواهند گرفت و درس عبرت‌آموزی به آن‌ها خواهند داد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: حمله تروریستی به زائران شهید مقاومت و اسطوره ایثار و شجاعت حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رساندن جمع کثیری از زنان و مردان و کودکان و نوجوان زائر، دردناک و اندوهناک بود و این مصیبت را به ملت ایران به ویژه مردم شهیدپرور کرمان تسلیت می‌گویم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: خداوند شهادت را در مسیر ملت ایران قرار داده است تا با آن عزت ابدی کسب کنند و امروز جمهوری اسلامی با همین فرهنگ توانسته است به مسیر اقتدار و عظمت ادامه دهد.

وی تصریح کرد: بی‌شک همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «اگر این شهادت‌ها نبود، اگر این فداکاری‌ها نبود، این نظام باقی نمی‌ماند»، این نهال نظام، مورد تهاجم طوفان‌های سخت بود و امروز نیز شهادت این عزیزان استحکام بخش انقلاب اسلامی خواهد بود.

بابلی افزود: مردم ایران به درستی می‌دانند و اعتماد دارند که سربازان دلاور و شجاع جمهوری اسلامی ایران در قوای مسلح انتقام سختی از عاملان این جنایت خواهند گرفت و درس عبرت آموزی به آن‌ها خواهند داد.

وی در پایان گفت: بار دیگر این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران؛ مردم کرمان و به ویژه خانواده‌های داغدار این جنایت تسلیت می‌گویم و این حمله تروریستی را محکوم و برای بازماندگان صبر جمیل از ایزد منان خواستارم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از