حالت تاریک
امام جمعه کنگاور:

سپاه رژیم صهیونیستی را لگدمال کرد

سپاه رژیم صهیونیستی را لگدمال کرد

امام جمعه کنگاور گفت: جمهوری اسلامی ایران درس تلخی به رژیم صهیونیستی داد که در پای دفاع از کشور بسیار جدی هستند و ابهت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست و له و لگد مال شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت تنبیهی برای رژیم صهیونیستی به‌کار گیرد و در این میان مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند که این رژیم باید تنبیه شود. 

خطیب جمعه کنگاور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با استفاده از پهپادها این پیام را به جهانیان داد که قد و قواره رژیم صهیونیستی در حدی نیست که ما از پیشرفته‌ترین سلاح‌هایمان استفاده کنیم بلکه با فرستادن این سلاح‌های معمولی و ساده آن‌ها را تحقیر کردیم. 

حسینی این عملیات را یک عملیات تاکتیکی و ترکیبی برشمرد و خاطرنشان کرد: به واسطه این پهپادها ایران، گنبد آهنین و سیستم پیشرفته و سه لایه آن‌ها را در هم شکست و در زمانی که سیستم دفاعی آن‌ها درگیر بود ایران اقدام به پرتاب چندین موشک کروز و بالستیک کرد و با این عملیات هوشمندانه ناتوانی و ضعف صهیونیست‌ها را برای همگان نمایان ساخت. 

وی تصریح کرد: کسانی که دوست ما بودند این عملیات را تحسین کردند و دشمنان ترسیدند و دیدند که جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع خودش و منافع ملت با کسی شوخی ندارد بلکه با تمام قوا دفاع می‌کند. 

امام جمعه کنگاور عنوان کرد: دوست و دشمن اعتراف کردند که ایران با درصد اندکی از قوای خودش به میدان آمد و تجهیزات معمولی را استفاده کرد اما رژیم صهیونیستی ۱۰۰ درصد توان خودش را به‌کار گرفت چون بحث مرگ و زندگی‌شان در میان بود اما نتیجه آمادگی ۱۰۰ درصدی صهیونیست‌ها این ناکامی بزرگ بود. 

وی ادامه داد:   آمریکا، انگلیس و فرانسه از رژیم صهیونیستی حمایت کردند اما با همه این اوصاف جمهوری اسلامی ایران درس تلخی به آن‌ها داد که در پای دفاع از کشور بسیار جدی هستند و ابهت و هیمنه پوشالی آن‌ها در هم شکست و له و لگد مال شدند و افسانه شکست‌ناپذیری آن‌ها را که با دروغ ترسیم شده بود، در هم شکست. 

حسینی با اشاره به اینکه سپاه صرفا یک ارگان نظامی نیست، ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متولی بسیاری از کارهای فرهنگی در بسیاری از نقاط ایران و حتی بسیاری از نقاط سایر کشورها است و با راه‌اندازی بسیج سازندگی، تأمین آب شرب، احداث جاده روستایی و تعمیر منازل کسانی که از طبقات پایین جامعه بودند و نیز در بحث کرونا بسیار تاثیرگذار عمل کرد. 

امام جمعه کنگاور گفت: در بحث تکنولوژی‌ها هم سپاه خوش درخشید و احداث میدان گازی پارس و پالایشگاهی که در خلیج فارس انجام شد از موفقیت‌های بزرگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از