حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
سکوت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی جایز نیست
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

سکوت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی جایز نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در برابر جنایات بی‌حد و مرز رژیم صهیونیستی در غزه و هم‌اکنون در لبنان که نشان از افسارگسیختگی این رژیم منحوس و غاصب دارد، سکوت جایز نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ قباد محمدی صبح امروز دوشنبه در همایش «امت مقاومت» که در تالار برق شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بر روح شهدای مقاومت درود می‌فرستم که جانشان را فدا کردند تا بر دشمن غاصب پیروز شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ملت ما در یک پیچ تاریخی قرار گرفته که یک طرف آن مظلوم‌ترین افراد و طرف دیگر ظالم‌ترین افراد قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه بی‌مسئولیتی از هیچ‌کس پذیرفته نیست، گفت: در برابر جنایات بی‌حد و مرز رژیم صهیونیستی در غزه و هم‌اکنون در لبنان که نشان از افسارگسیختگی این رژیم منحوس و غاصب دارد، سکوت جایز نیست.

محمدی با بیان اینکه همه مسلمانان وظیفه دارند به جبهه مقاومت کمک کنند، خاطرنشان کرد: این کمک می‌تواند مالی، فکری یا زبانی باشد.

وی افزود: هدف همایش امت مقاومت نیز کمک به مسلمانان مظلوم لبنان و غزه است که در محورهای حکمرانی مقاومت، دیپلماسی مقاومت، جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی و اصل مقاومت در قرآن کریم برگزار شده است.

محمدی بیان کرد: در کشورهای مسلمان شهادت در راه دفع ظلم، افتخار و آرمان است و همین فرهنگ ما را به این نقطه رسانده که به ملت‌های مظلوم کمک کنیم.

وی گفت: خون‌های پاک مظلومانی که در غزه و لبنان ریخته می‌شود و فریادهای عدالت‌خواهانه مردم که در اقصی نقاط جهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی سر داده می‌شود، موجب اتحاد مسلمانان و همچنین بیداری حکام کشورهای مسلمان شود تا شاهد نابودی این غده سرطانی و استقرار صلح و آرامش در منطقه باشیم.

گفتنی است همایش بین‌المللی «امت مقاومت» با همکاری جامعه اسلامی دانشجویان، دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه، نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و استانداری کرمانشاه تا روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ادامه خواهد داشت و مهمانان این همایش از کشورهای فلسطین، لبنان، پاکستان، عربستان، افغانستان و بحرین هستند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از