حالت تاریک
با پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن؛

شادی مضاعفی در دل مردم ایجاد شد

شادی مضاعفی در دل مردم ایجاد شد

پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن شور و شعف و نشاط اجتماعی مضاعفی در دل مردم ایجاد کرد.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره با حضور مقتدرانه کشورمان در بازی‌های جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی گواه شجاعت جوانان غیرتمند افتخارآفرین این مرز و بوم بوده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار کنگاور با تاکید بر اینکه پیروزهای دیگری در راه است، اذعان داشت: این بارجوانان غیرتمند با پشتیبانی و حضور مردم ایران اسلامی این پیروزی‌ها را رقم خواهند زد و این پیروزی ملت ایران در انتخابات است که دشمنان را ناامیدتر از قبل می‌کند.

وی تصریح کرد: این پیروزی ارزشمند در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن شور و شعف و نشاط اجتماعی مضاعفی در دل مردم ایجاد کرد.

یوسفی بیان داشت: ان‌شاءالله با استمرار این شادمانی‌ها و پیروزهای ارزشمند، مردم عزیزمان از تمامی اقشار با حضور پررنگ و دشمن‌شکن در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و شرکت پرشور در رویداد بزرگ انتخابات در یازدهم اسفند ۱۴۰۲ برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ورق خواهند زند و نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان این نظام و انقلاب را نقش برآب خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور این پیروزی ارزشمند را به محضر مقام معظم رهبری، مردم قدرشناس ولایتمدار ایران اسلامی و جوانان غیرتمند تیم ملی فوتبال تبریک و تهنیت گفت.

وی در پایان گفت: ان شاءالله با این اقتدار تیم متفاوت‌تر از گذشته ظاهر شده و عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا از آن خود خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از