حالت تاریک
یک روحانی اهل سنت:

شرکت در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

شرکت در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

یک روحانی اهل سنت گفت: شرکت در انتخابات نه‌ تنها اقتدار کشور را حفظ می‌کنیم بلکه دشمنان را ‌نیز مأیوس می‌کنیم.

ماموستا ملا امید ولی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» در سخنانی در رابطه با شرکت در انتخابات اظهار داشت: اگر ما با اقتدار در انتخابات پیش‌رو شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنیم نه‌ تنها اقتدار کشور را حفظ می‌کنیم بلکه دشمنان را ‌نیز مأیوس می‌کنیم.

 

این روحانی اهل سنت شهرستان پاوه افزود: شرکت در انتخابات نمود عدالت اجتماعی است که باید در آن نقش خود را ایفا کنیم. 

 

وی گفت: ما باید هوشیار باشیم که عدم مشارکت در پای صندوق‌های رأی منجر به شکل‌گیری مجلس ناکارآمد و در نهایت تضعیف تصمیمات کلان کشوری خواهد شد.

 

این روحانی اهل سنت ادامه داد: از عموم مردم اورامانات به‌خصوص مردم انقلابی شهرستان پاوه درخواست دارم که با حداکثر رأی و فعالانه در انتخابات پیش‌رو حضور داشته باشند.

 

ماموستا ملا امید ولی اضافه کرد: با حضور در پای صندوق‌های رأی باید ثابت کنیم که دوستان انقلاب را شاد و دل دشمنان را کور و محکوم کنیم.

 

وی گفت:  مردم باید اهمیت شرکت در انتخابات را به درستی بدانند، مشکلات اقتصادی، وعده‌های دروغین و بدعهدی‌ها در اثرگذاری انتخابات موثر است، نمایندگان نباید به دنبال منافع شخصی خود باشند؛ بلکه باید مردم را ملاک قرار دهند.

 

این روحانی اهل سنت با اشاره به لزوم رفع مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: هر چند مردم گلایه‌ها و مطالباتی دارند اما هر وقت اصل نظام مطرح می‌شود یا خطری متوجه آن می‌شود و به کمک نیاز پیدا می‌کند، مردم با جدیت به عرصه می‌آیند.

 

وی گفت: دو وظیفه بسیار مهم  در رابطه با حضور مردم در انتخابات است که اولا باید مشارکت حد اکثری داشته باشیم و ثانیا  با دقت نظر کافی افراد اصلح، کارآمد و مومن را  انتخاب کنیم .

 

این روحانی اهل سنت خاطرنشان کرد: نماینده منتخب باید متعهد باشد و مطالبه‌گر حق و حقوق مردم، تنها به اطرافیان خود فکر نکند منافع ملت را مد نظر قرار دهند.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از