حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

شرکت در انتخابات حمایت از انقلاب است

شرکت در انتخابات حمایت از انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مردم قطعا با حضور در انتخابات امروز بار دیگر حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد و ادامه‌دهنده راه شهدا و این مسیر با عظمت خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری صبح امروز جمعه با حضور در شعب اخذ رأی‌ و شرکت در فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره حمایت خود را از ولایت فقیه و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مردم کشورمان امروز نیز با بصیرت خود پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و نمایندگان منتخب خود را در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ابتدا رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از استقلال و آزادی کشورمان است زیرا انقلاب الگو گرفته از اسلام و قرآن است.

وی ادامه داد: شرکت در فرآیند انتخابات در حقیقت رأی به استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی کشور است که به‌واسطه خون شهدا و ایثار و فداکاری آنها محقق شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: مردم قطعا با حضور در انتخابات امروز بار دیگر حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد و ادامه‌دهنده راه شهدا و این مسیر با عظمت خواهند بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از