حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دالاهو:

شهدای اطلاعاتی مظلوم‌ترین رزمندگان دفاع مقدس بودند

شهدای اطلاعاتی مظلوم‌ترین رزمندگان دفاع مقدس بودند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دالاهو گفت :این مردان آسمانی که به آنها نیروهای شناسایی و اطلاعات عملیات گفته می‌شد، مظلوم‌ترین رزمندگان دفاع مقدس و بندگان واقعی خدا بودند که ایمان و اخلاص آنها زبانزد رزمندگان است.

مسلم قاسمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای اطلاعات سپاه پاسداران خصوصا شهید حسن باقری و شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دالاهوگفت: این مردان آسمانی که به آن‌ها نیروهای شناسایی و اطلاعات عملیات گفته می‌شد، مظلوم‌ترین رزمندگان دفاع مقدس و بندگان واقعی خدا بودند که ایمان و اخلاص آن‌ها زبانزد رزمندگان است.

قاسمی تصریح کرد: در زمان رسول خدا (ص) نیز این امر فراموش نشده بود در واقع ایشان نیروهایی به نام عیون داشتند که وظیفه آن‌ها شناسایی و تحلیل منطقه جنگی بود، آن‌ها توان نظامی دشمن، شرایط منطقه و نقاط ضعف دشمن را بررسی کرده و به سپاه اسلام منتقل می‌کردند.

وی افزود: حسن باقری نابغه تکرار نشدنی کارهای شناسایی و اطلاعات بود که وی را می‌توان بنیان‌گذار اطلاعات و عملیات نامید که خود را وقف انقلاب کرد و تا پایان عمر در جبهه حضور داشت.

قاسمی ادامه داد: از میان جوانان با ایمان این کشور انسان‌هایی برخاستند که با ایمان و تلاش خود ستون کاخ استکبار را به لرزه درآوردند که در شرایط جنگ به دلیل مسائل امنیتی از آن‌ها گفته نشد و بعد از جنگ نیز یاد آن‌ها به فراموشی سپرده شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از