حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه:

شهدای زن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بودند

شهدای زن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بودند

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه شهدای زن را نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب برشمرد و گفت: رشادت‌های زنان در دوران انقلاب و بزنگاه‌های پرفراز و نشیب مصداق بارز جهاد فی سبیل‌الله است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ فرشته همتی صبح امروز یکشنبه در دیدار با خانواده شهیده «طیبه السادات زمانی»، شهدای زن را نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب برشمرد و اظهار داشت داشت: رشادت‌های زنان در دوران انقلاب و بزنگاه‌های پر نشیب و فراز مسیر مقدس دفاع از آرمان‌های امام راحل و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مصداق بارز جهاد فی سبیل‌الله است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه حضور زنان در تمام میادین علمی، ورزشی، فرهنگی و مذهبی را نشان‌گر اهمیت به جایگاه زن در بعد از انقلاب دانست و گفت: زنان همواره در تمامی عرصه‌ها پا به پای مردان نقش آفرینی کرده‌اند و در جبهه جهاد نیز تعداد قابل توجهی از شهدا را بانوان به خود اختصاص دادند.

در ادامه مادر شهیده «طیبه السادات زمانی»، حفظ حجاب را از مهمترین ویژگی این شهیده بزرگوار عنوان کرد و ابراز داشت: دخترم در تمامی تظاهرات‌هایی که بعلیه رژیم ظالم شاهنشاهی صورت می‌گرفت در صف اول حضور داشت و سر دادن فریاد برائت از مستکبران را وظیفه شرعی خود و همه ملت می‌دانست.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه با اهدا لوح و هدیه از خانواده شهیده «طیبه السادات زمانی» تقدیر کرد.

 

انتهای خبر/

شهدای زن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بودند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از