حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سنقر:

شهدا الگوهای درخشان برای نسل جوان هستند

شهدا الگوهای درخشان برای نسل جوان هستند

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه شهدا الگوهای درخشان جامعه برای نسل جوان هستند، گفت: ترویج راه و رسم شهدا جامعه را در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی مصون نگه می‌دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ فرمانده سپاه ناحیه سنقر ظهر امروز یکشنبه در راستای تکریم مقام شهداء با خانواده معظم شهدا شهرستان سنقروکلیایی دیدار و گفتگو کرد. 

شهرام یاری در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا مصداق جهاد اکبر هستند، اظهار داشت: همه ما مدیون صبر و ایثار خانواده شهدا هستیم. 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با اشاره به اینکه شهدا خون خویش را نثار عزت و اقتدار اسلام و انقلاب کردند، افزود: نباید از مجاهدت‌های شهدا غفلت کرد و این را باید بدانیم که ملت و سرزمین ما تا ابد مدیون آن‌ها هستند. 

وی با بیان اینکه شهدا الگوهای درخشان جامعه برای نسل جوان هستند، تصریح کرد: ترویج راه و رسم شهدا جامعه را در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی مصون نگه می‌دارد. 

فرمانده سپاه سنقر با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند خاطرنشان کرد: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از