پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-18 18:42 - شماره خبر : 8752 0
رئیس اداره ورزش و جوانان کنگاور مطرح کرد:

شهدا قهرمانان همیشه زنده

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگاور گفت: برگزاری کنگره شهدا، ارج نهادن به مقام والای ایثارگران است.

داوود مبرا در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی«مرصاد»؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اظهار داشت: رشادت‌های بی‌شمار شهدا در دفاع مقدس، بر ما واجب می‌کند تا با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها، یاد و نام آن‌ها را زنده نگه داشته و الگوی دلاوری‌ها و فداکاری‌های شهدا را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگاور گفت: همان‌گونه که یاد امام حسین (ع) و یاران باوفایش، روحیه ایثار و شهادت‌طلبی را در دل جوانان ما زنده نگه داشته است، یاد شهدای انقلاب اسلامی نیز برای نسل جوان، الهام‌بخش مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی افزود: همانطور که آوازه دلاورمردی شهدا از طریق بزرگان و پدران‌مان به ما انتقال داده شد، ما نیز موظفیم یاد شهدا و همچنین منش و فداکاری های این عزیزان را در مناسبت‌های مختلف تکرار و زنده نگهداریم.

مبرا با اشاره به اقدامات انجام شده اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگاور در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا در این شهرستان خاطرنشان کرد: برگزاری سه همایش‌ کشوری سوارکاری به نام یادواره سردار دل‌ها، برگزاری لیگ فوتبال کشوری شهدای مرصاد، برگزاری مسابقات مختلف فوتبال جام شهید رضا گودینی، برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان، برگزاری همایش پیاده‌روی به سمت مزار شهدای گمنام شهرستان، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار و کاشت نهال توسط ورزشکاران به نام شهدا، برگزاری مسابقه کشتی یادواره شهدای مدافع حرم، برگزاری مسابقه کشتی و رزمی یادواره شهید عطایی، آماده‌سازی سالن تیراندازی شهید عطایی، برپایی موکب شهدای ورزشکار و... تنها بخشی از برنامه‌های متنوعی است که با هدف گرامیداشت یاد شهدا در این شهرستان اجرا شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگاور تأکید کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با تمام توان، راه آن‌ها را ادامه دهیم.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VbowR
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار