حالت تاریک

شهردار هرسین معارفه شد

شهردار هرسین معارفه شد

با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان مراسم تودیع و معارفه شهردار هرسین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرصاد، باحضور مهندس سلیم ساسانی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمانشاه، ابوطالب ایتوندی فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان مراسم تودیع و معارفه شهردار هرسین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ایتوندی در این جلسه  اظهار داشت: تاکید استاندار کرمانشاه بر شفافیت مالی و اداری در راستای جلب اعتماد عمومی مردم است.

وی افزود: مهندس قبادی از نیرو‌های توانمند ولایی، پاکدست و باتجربه کاری درخشان در دو دوره کاری در شهرداری هرسین بوده است که کار‌های ایشان در آینده نزدیک ماندگار‌تر و کارآمد‌تر خواهد بود.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری با رعایت قوانین و مقررات در راستای رفع مشکلات شهرستان هرسین در کنار شهردار خواهد بود و انتصاب ایشان را به همه مردم و دغدغه‌مندان شهرستان تبریک عرض می‌کنیم.

در ادامه سلیم ساسانی در این جلسه ضمن تشکر از پیگیری‌های فرماندار شهرستان در تعیین تکلیف وضعیت شهرداری هرسین و تشکر از زحمات مهندس نورعلی و آقای خلیل‌پور که خدماتی را در طول مدیریت خود انجام دادند، اظهار داشت: امیدواریم که در دوره تصدی مهندس قبادی هم شاهد اتفاقات خوبی در هرسین باشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمانشاه افزود: هرسین یکی از مهمترین شهرستان‌های استان کرمانشاه است ولی آنچیزی که حق هرسین است به آن نرسیده است متاسفانه حساسیت شهر بالاست.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه شهرداری ایجاد تعامل بین مردم و شهر با مسولین است، با توجه به اینکه مردم به وضعیت شهر خود حساس هستند باید شهرداری برود به سمت توسعه شهری و مسائل اقتصادی و نقش‌آفرینی در بحث اشتغال شهری.

ساسانی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم جلب اعتماد عمومی و ایجاد حس مشارکت مردم نسبت به اتفاقات شهر است، هیچ شهری بدون مشارکت مردم مشکلاتش حل نمی‌شود و در صورت اجرای این کار‌ها شهر زنده می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمانشاه افزود: توقع داریم که هرسین یک شهر زنده و پویا بشود امیدواریم که با عبور از برخی اختلاف‌نظر‌های اولیه بتوانیم هرسین را به یک شهر پویا و اقتصادی تبدیل کنیم.

مهندس علی قبادی در این جلسه اظهار داشت: شهر هرسین نیاز به حمایت مالی استانداری دارد و زیرساخت‌های شهری جوابگوی هزینه‌های شهرستان نیست.

شهردار هرسین افزود: در بحث اقتصاد شهری هرسین مشکل دارد و رفع این مشکل نیازمند همکاری همگان است، هرسین استعداد تبدیل شدن به یک باغ شهر را دارد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت در هر کاری نیازمند داشتن یک تیم هماهنگ است و از اعصا شورا تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند، نیاز هست که یک همگرایی به وجود بیاید و آنچه که در توان داریم در طبق اخلاص بگداریم.

قبادی اظهار داشت: شهرداری یک سازمان خدماتی، عمرانی و فرهنگی است و نگاه ما به ارباب رجوع نگاه خدمت‌رسانی است و این مصداق نامه ۵۳حصرت علی (ع) به مالک اشتر است که نباید بین مردم تبعیض قائل شد.

شهردار هرسین افزود: انتطار داریم سلامت مالی در شهرداری حفظ شود و این مهم را از مجموعه شهرداری انتظار داریم، من به‌هیچ‌وجه اجازه دست درازی به اموال عمومی را نخواهم داد.

در پایان این مراسم از زحمات آقای احسان خلیل‌پور به‌عنوان سرپرست شهرداری تقدیر و آقای علی قبادی به‌عنوان شهردار هرسین منصوب شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از