حالت تاریک
یک کارشناس رسانه:

شهیدسلیمانی گروه‌های مقاومت را به استقلال عمل رساند

شهیدسلیمانی گروه‌های مقاومت را به استقلال عمل رساند

یک کارشناس رسانه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار حمایت مادی معنوی و تجهیز گروه‌های مقاومت، آنها را به استقلال عمل رساند.

عبدالله الماسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دو اقدام ویژه و مهم در دوران عمر با برکت خود انجام داد که اثرات این اقدامات با گذشت زمان در حال پدیدار شدن است.

این کارشناس رسانه افزود: نخستین اقدام ایشان برهم زدن نقشه بزرگ و توطئه دولت‌های زورگو و استعمارگر غربی بود که می‌خواستند امت اسلامی و کشورهای مستقل را تروریست‌پرور و برهم زننده ثبات و صلح در جهان معرفی کنند.

وی گفت: استعمارگران می‌خواستند بر همین اساس نتیجه بگیرند که این ملت‌ها باید در سایه این توطئه‌ها به شدت تحت فشار تحریم و محدودیت از سمت کشورهای غربی و نهادهای بین‌المللی قرار بگیرند و آنها را از حق مسلم خودشان که استقلال آزادی و پیشرفت است محروم کنند که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با کمک یارانش در راستای منویات رهبر معظم انقلاب به مبارزه با این دسیسه بزرگ رفت.

الماسی گفت: دولت‌های غربی که خود ایجاد کننده و تشکیل‌دهنده داعش بودند، در کارتل‌های رسانه‌ای طوری نمایش دادند که بزرگترین مخالف و ضربه دیده از این گروه تروریستی هستند و بر همین اساس زمینه خون‌ریزی و جنایت آن گروه را در منطقه و همچنین برخی از پایگاه‌های خود فراهم کردند تا بهره‌برداری خود را برای ضربه زدن به کشورها و ملت‌های مستقل حق‌خواه و عدالت‌طلب منطقه بزنند.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا در این مسئله ناکام ماندند هرچند جریان کم اثر و ضعیف رسانه‌ای منطقه نتوانست حق این ایستادگی و پیروزی را به خوبی ادا کند اما شکست و برچیده شدن داعش و نقش بر آب شدن نقشه دولت‌های غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان داد که آنها در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده‌اند.

این کارشناس رسانه افزود: خدمت بزرگ دیگر حاج قاسم سلیمانی در کنار حمایت مادی معنوی و تجهیز گروه‌های مقاومت و ملیت‌های مستقل و آزادی‌خواه منطقه دمیدن روح خودباوری استقلال و جسارت در کالبد آنها بود که سال‌ها به دلیل فشار خفقان و تهدید امکان ظهور پیدا نکرده بودند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه اذعان داشت: خروجی این خدمت بزرگ را در پیروزی انصارالله در یمن، حضور و نمایش قدرت گروه‌های مقاومت در عراق، و ایستادگی و ایثار مردم فلسطین و غزه می‌توان به عینه شاهد بود.

الماسی تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمام ادعاهای دولت‌های غربی درباره صلح، حقوق بشر، آزادی بیان، احترام به قوانین بین‌المللی و جان انسان‌ها، احترام به حقوق زنان و کودکان و ده‌ها شعار دیگر را زیر سوال برده و این‌ها همه به لطف تدابیر حاج قاسم و خون شهدای مقاومت است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از