حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

شهید عطایی بازوی توانمند نظام و رهبری است

شهید عطایی بازوی توانمند نظام و رهبری است

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: همه ما باید به این شهید بزرگوار افتخار کنیم که بازوی توانمندی برای مقام معظم رهبری و اسلام و سرباز راستین حضرت سیدالشهدا (ع) است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، علی‌اصغر الله‌دانه شامگاه سه‌شنبه در مراسم وداع با چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان کنگاور که با حضور خانواده این شهید بزرگوار و مسئولان کشوری و لشکری در حسینیه گلزار شهدای شهرستان کنگاور برگزار شد، با تاکید بر اینکه این اقیانوس بزرگ را با لحظات کوتاهی نمی‌توان توصیف کرد، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید از مؤمنین کسانی هستند که به عهدشان وفا کردند و این شهید بزرگوار نیز این راه روشن را با خونش ترسیم کرده است.

این همرزم شهید عنوان کرد: امروز همه ما آمده‌ایم تا با این شهید بزرگوار وداع کنیم و بگوییم این شهید عزیز همه مردم کنگاور و ملت ایران است.

الله‌دانه تاکید کرد: امروز رنگ و بوی شهر ما با حضور این شهید بزرگوار عوض شده و ما درمقابل شهدا هیچ نداریم که عرضه کنیم و تنها آمده‌ایم اینجا که عرض ادب کنیم و در برابر خانواده شهدا سرتعظیم فرود آوریم.

وی با بیان اینکه شهدا ماندگاران ابدی تاریخ هستنند، اذعان داشت: شهدا برای اسلام و قرآن جانشان را تقدیم کردند و در وصیتنامه‌هایشان توصیه اکید به ولایت‌مداری داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با بیان اینکه فردا چهارشنبه ۱۵ آذرماه رأس ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در مراسم بزرگ و با عظمت تشییع با شهید عزیزمان تجدید پیمان می‌کنیم، تصریح کرد: همه ما با شهدای گران‌قدرمان بیعت می‌کنیم که ادامه‌دهنده راه آن‌ها و سرباز راه ولایت باشیم و با قطره‌قطره خون خود از این آرمان‌ها دفاع کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از