حالت تاریک
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه:

شکایات مسافران با سامانه ۰۹۶۲۹ پاسخ داده می‌شود

شکایات مسافران با سامانه ۰۹۶۲۹ پاسخ داده می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با تأکید بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی، گفت: سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت و رسیدگی به شکایات مسافران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، داریوش فرمانی ظهر امروز دوشنبه در جلسه مدیریت خدمات سفر که با حضور نمایندگان کمیته‌های ستاد سفر در سالن جلسات میراث فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سال جدید همه دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌طلبد که با هماهنگی، هم‌افزایی و تشریک مساعی برای خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه بر ارائه خدمات و حفظ شأن مسافران تأکید کرد و افزود: جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، مدیریت حفاری‌های سطح شهر، پاکسازی حاشیه شهر، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد خصوصا در اماکن تاریخی و بوستان‌ها، نظافت مبلمان شهری و ...در دستور کار قرار گیرد.

 

وی گفت: نظافت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی و استقرار پلیس راهور و هلال احمر در محورهای مواصلاتی از نیازهای گردشگران و مسافران در ایام نوروز هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با عیدنوروز، تصریح کرد: بقاع متبرکه استان و شهرستان‌ها ظرفیت مناسبی برای ارائه خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است.

 

فرمانی ادامه داد: نمازخانه‌ها و مساجد باید کاملاً آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی باشند می‌طلبد دستگاه‌های مرتبط خصوصا راهداری و شهرداری از این مساجد و نمازخانه‌ها بازدید و سرکشی کنند.

 

وی گفت: زیباسازی سطح شهر و ورودی‌های استان و معرفی جاذبه‌ها در این فضا بسیار موثر است که انتظار می‌رود با نصب تابلوها، المان‌ها، بنرها و توزیع بروشورها اقدامات لازم انجام شود.

 

فرمانی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات راهداری، ساخت و نصب تابلوهای مسیر برای مسافران و گردشگران است لذا نصب علائم ترافیکی و تابلوی راهنمای گردشگران یکی از ابتدایی‌ترین کارها است که باید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

 

این مسئول همچنین خطاب به شهرداری‌ها گفت: جمع آوری زباله‌ها، رفع آلودگی منظری، تعبیه سطل‌های مناسب زباله در مکان‌های متخلف تردد مسافران باید مدنظر قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه نظارت میدانی بر فعالیت تاسیسات گردشگری به صورت محسوس و نامحسوس درکشور انجام می‌شود، گفت: سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت و رسیدگی به شکایات مسافران است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از