حالت تاریک
عضو فراکسیون روحانیت مجلس مطرح کرد:

ضرورت تبیین اطلاعات وارونه دشمنان برای مردم

ضرورت تبیین اطلاعات وارونه دشمنان برای مردم

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: رمز موفقیت بر دشمن تبیین اطلاعات وارونه دشمنان برای مردم است.

 

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه ساکت ننشسته بلکه شب و روز در حال توطئه‌چینی است، اظهار داشت: دشمن سال گذشته در راستای راه‌اندازی اغتشاشات بسیار هزینه کرد و البته موفق هم نشد و امسال هم در سالگرد فتنه سرمایه‌گذاری‌های فراوانی کرد.

 

وی افزود: ارسال سلاح به جنوب و غرب کشور که توسط نیروهای امنیتی کشف شد و ارائه آموزش به افراد برای ایجاد التهاب در نقاط مختلف و تلاش در رسانه‌ها از جمله مصادیق کوشش‌های دشمنان است.

 

حجت‌الاسلام فلاحی گفت. دشمن با همه تلاش‌های خود بدون اینکه ذره‌ای به اهدافش برسد، موفق نشد و البته هرچه پیش‌تر برویم دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام‌تر خواهد ماند.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ما نیز هر روز بیدارتر و با ترفندهای دشمن بیشتر آشنا می‌شود هرچند که عده‌ای فریب‌خورده در داخل نیز به‌دلیل ضعف اطلاعاتی و معرفتی ممکن است با دشمن همراهی کنند اما شمار آنها بسیار ناچیز است.

 

به‌گفته حجت‌الاسلام فلاحی، این افراد در قالب برهنگی و کشف حجاب می‌خواهند اهداف دشمن را دنبال کنند.

 

وی افزود: خوشبختانه کشور از این توطئه اخیر هم سربلند بیرون آمد و راه پر فراز و نشیب اما موفقیت‌آمیز خود را ادامه خواهد داد.

 

حجت‌الاسلام فلاحی تصریح کرد: باید در راستای بصیرت‌افزایی به مردم تلاش کرد و لحظه‌ای در حوزه جهاد تبیین کوتاهی نکنیم چون دشمن شبانه‌روز در حال ارائه اطلاعات و روایات غلط به مردم است.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت بر دشمن این است که اطلاعات وارونه دشمنان برای مردم تبیین شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از