حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
ضرورت ترویج فرهنگ بازخوانی وصایای شهدا
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

ضرورت ترویج فرهنگ بازخوانی وصایای شهدا

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ ایران هستند، گفت: ترویج فرهنگ بازخوانی وصایای شهدا در جامعه امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ مسعود دوستی صبح امروز شنبه در یادواره شهدای شهرستان پاوه، اظهار داشت: وظیفه همه آحاد جامعه و مسئولان، فرهنگ‌سازی و بازخوانی آثار و وصیت‌نامه شهیدان و ترویج آن برای نسل جوان است.

وی افزود: امروز به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا،  در محلات و مناطق به نام و یاد شهدا یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

دوستی گفت: هدف از برگزاری یادواره‌‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌های تمام حوزه‌های بسیج بهره گرفته شده است.

وی ادامه داد: اگر امروز در سطح جهان حرفی برای گفتن داریم بدین سبب است که انقلاب اسلامی، برد سلاح خود را با خون شهدا افزایش داده است و امروز می‌توانیم با دشمنان سرسخت اسلام و نظام مقابله کنیم.

 دوستی تصریح داشت: شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس، چراغ راه ملت بزرگ ایران اسلامی و روشنگر مسیر امروز ما هستند که همانا ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، گفت:  برگزاری کنگره ملی شهدای استان به معنای پایان کار جهاد نیست بلکه همچون گذشته ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری انجام می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از