حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم مطرح کرد:

ضرورت نقش‌آفرینی ریش‌سفیدان در عرصه بصیرت‌افزایی

ضرورت نقش‌آفرینی ریش‌سفیدان در عرصه بصیرت‌افزایی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از ضرورت نقش‌آفرینی ریش‌سفیدان در عرصه بصیرت‌افزایی انتخابات آتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، همایش پرشور ریش سفیدان، معتمدین و بزرگان محلات کرمانشاه در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار شد.

این همایش باشکوه که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه شکل گرفت با همراهی ویژه آحاد مختلف بزرگان و متنفذین در محلات این شهرستان همراه بود.

سرهنگ پاسدار غلامعلی یاربیگی یاد و خاطره شهدای والامقام کرمانشاه را گرامی داشت و به تلاش‌های بی‌دریغ مردم این استان در ادوار مختلف اشاره نمود و شهدای پیشرو کرمانشاهی را الگوهای بی‌بدیل مقاومت اسلامی دانست.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی خواند و از حضور ویژه بزرگان و ریش سفیدان برای هم اندیشی سیاسی و بصیرت افزایی تقدیر نمود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) نیز در مباحثی بصیرتی، گفتمان امام و رهبری را تشریح و به ضرورت همبستگی ملی در تمام زمینه‌ها تاکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان ادامه دادن راه شهیدان والامقام را متضمن آبروی انقلاب دانست و ادامه داد: اکنون حضور و مشارکت پرشور در انتخابات نمایشی عظیمی از ادامه رسالت جاودان شهدا است.

وی نقش بزرگان و متنفذین در محلات را از دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف بسیار مهم و اثربخش عنوان نمود و خاطرنشان کرد: ایلات و عشایر کرمانشاه از طلیعه انقلاب اسلامی همراه و همگام با فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری بوده‌اند و در انتخابات اسفندماه امسال نیز شاهد حضور باشکوه شما خواهیم بود.

گفتنی است در پایان تعدادی از حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در برگزاری مناسب انتخابات سال‌جاری در شهرستان کرمانشاه پرداختند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از