پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-19 16:21 - شماره خبر : 8776 0
توسط ائمه جمعه استان کرمانشاه مطرح شد؛

خونخواهی ایران، کابوس رژیم صهیونیستی

ائمه جمعه استان کرمانشاه بر ضرورت پاسخ‌گویی سخت به جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های این هفته بر ضرورت پاسخ‌گویی سخت به جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌رضا اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سنقر و کلیایی، اظهار داشت: وحشت در دل ساکنین سرزمین‌های اشغالی افتاده و در فرودگاه‌ها بسیاری از پروازهای خارجی و کارخانه‌ها تعطیل و امنیت ندارند و هر لحظه احتمال می‌دهند ایران برای خونخواهی و انتقام اقدام کند. 

امام جمعه سنقر و کلیایی ضمن اشاره به درخواست سه کشور آمریکا، مصر و قطر در خصوص آتش‌بس تأکید کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند بلکه دست برتر با ما است و اگر آمریکا مرتکب خطایی شود ناوهای آن‌ها را در ساعتی از بین خواهیم برد. 

 

داعش مولود آمریکا است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور عنوان کرد: داعش مولود آمریکا است و شهدای ما و شهدای مقاومت از جمله حاج قاسم سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه به دست رژیم سفاک صهیونیستی به شهادت رسیدند. 

امام جمعه کنگاور با تأکید بر اینکه ما باید در تصمیم‌گیری‌ها گوش به فرمان و مطیع رهبر معظم انقلاب باشیم تصریح کرد: هر آنچه رهبر فرمود ما باید گوش به فرمان ایشان باشیم و در تصمیم‌گیری‌ها از ایشان پیشی نگیریم. 

 

رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌الله موسوی زمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسلام‌آبادغرب، بیان کرد: رژیم صهیونیستی اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شد که در حریم جمهوری اسلامی ایران به ساحت آن تعدی و مهمان آن را ترور کرد. 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی به واسطه این عملیات تروریستی در موضع ضعف قرار دارد، پیشنهاد می‌کنم این اقدام را با سایر عملیات‌های بزرگی که محور مقاومت و ایران اسلامی نسبت به‌ این رژیم سفاک طی چند ماه اخیر انجام داد مقایسه کنید.

وی ادامه داد: فضای ترس و وحشت را امروز در اراضی اشغالی و شهرهای مختلف آن در تل‌آویو و حیفا و نیز در سایر شهرها مشاهده می‌کنید. 

 

جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله نشأت گرفته از نهضت مردم ایران بود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به سالروز پایان جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی، اذعان داشت: جنگ ۳۳ روزه حزب‌اللّه لبنان و پایداری و مقاومت آن‌ها در برابر رژیم غاصب صهیونیستی علاوه بر قدرت‌نمایی حزب‌اللٌه و پیروزی ایمان واراده، به نوعی تداعی‌گر نقشه راه انقلاب اسلامی و نشأت گرفته از نهضت مردم ایران بود. 

امام جمعه سرپل‌ذهاب افزود: ۲۳ مرداد روزی است که به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی، حزب‌الله به جهان عرب و اسلام عزت دوباره بخشید، روزی که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فروریخت و بذر مقاومت ثمره داد، اهمیت این روز نه یک تاریخ و رویداد نظامی بلکه در تحقق راهبردی است که حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذاری کردند و به رهبری حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای تداوم یافت، در واقع مقاومت تنها گزینه حل مسئله فلسطین و فراتر از آن راه نجات امت اسلام در تقابل با استکبار است. 

ساداتی خاطرنشان کرد: از برهه جنگ ۳۳ روزه در سال ۱۳۸۵ همه دنیا فهمیدند که ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در برابر راهبرد مقاومت اسلامی به درماندگی و واماندگی افتاده و در توهم شیطانی خویش یکی از راهبردهای مهم خود را عملیات ترور فرماندهان میدان مقاومت قرار داده است و عزیزانی همچون شهیدان سید عباس موسوی، شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، عبدالعزیز رنتیسی، عماد مغنیه، صالح العاروری، اسماعیل هنیه، فوّاد شکرء، حاج قاسم سلیمانی، سردار زاهدی، و سردار سید رضی موسوی و… را به شهادت رسانده است. 

وی در ادامه با اشاره به شهادت شهید اسماعیل هنیه، گفت: اهل معرفت گاهی به این می‌اندیشند که چرا در دعای سجده زیارت عاشورا می‌خوانیم: «اللهُم لک الْحَمْدُ حَمْدٌ الشّاکرین لک علّی مُصابِهم» واقعه شهادت سیدالشهدا (ع) حمد صابران نیست بلکه حمد شاکران بر مصیبت‌هاست همان‌گونه که امام خمینی (ره) در جریان شهادت فرزندشان آن را از الطاف خفیه الهی برشمردند. 

 

شهادت اسماعیل هنیه باعث ایجاد چالش در اسرائیل شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین با اشاره به اقدام احمقانه رژیم صهیونیستی در ترور مهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه افزود: این جنایت باعث ایجاد چالش بزرگی برای خود اسرائیل شد و نتایجی که در ادامه حاصل شد گرفتاری این رژیم را بیشتر کرد. 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: قبل از طوفان الاقصی نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی به عنوان یک مفسد اقتصادی شناخته می‌شد ولی اکنون به عنوان کسی که از لحاظ امنیتی و سیاسی این رژیم را به خطر انداخته جایگاهش تنزل پیدا کرده است، الان به دنبال مشروعیت و مقبولیت نیستند بلکه فقط به دنبال بقای این رژیم جنایتکار هستند.

وی اظهار داشت: تا پیش از حمله به عین الأسد یا عملیات وعده صادق شاید شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ما را در راهپیمایی‌ها باور نمی‌کردند ولی امروز دل‌های مردم به نیروهای نظامی و سپاه عزیز محکم است ما ثابت کردیم اگر ایران تهدیدی کند قطعاً عملی خواهد شد، الان هم تهدید کردیم و به تعبیر حضرت آقا سیلی زدن نیست بلکه خونخواهی است و قطعاً هم محکم‌تر از دفعه قبل خواهد بود. 

 

ارزش اعمال انسان تقوا است

ماموستا ملا سید محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جوانرود با اشاره به آیات و روایات افزود: عمل خالص آن عملی است که انتظار تشکر از خلق خدا و غیر خدا در آن وجود نداشته باشد. 

امام جمعه جوانرود بر اهمیت و لزوم اخلاص در عمل تأکید کرد و اظهار داشت: تقوا و اخلاص است که به اعمال انسان ارزش می‌دهد. 

 

تخریب دولت جدید کار درستی نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دالاهو به ایام انتخابات ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: دوران رقابت‌های انتخاباتی گذشت؛ رئیس‌جمهور هم انتخاب شد ولی هنوز بعضی جریان‌های سیاسی فضای انتخابات را نگه داشته‌اند که این کار درستی نیست.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VwnOz
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار