حالت تاریک
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌منطقه‌ای وزارت کشور:

ضریب امنیت سرمایه‌گذاری در کرمانشاه مطلوب به‌نظر می‌رسد

ضریب امنیت سرمایه‌گذاری در کرمانشاه مطلوب به‌نظر می‌رسد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به برکات اربعین در استان کرمانشاه و ظرفیت جذب گردشگری گفت: ضریب امنیت سرمایه‌گذاری در این استان مطلوب به‌نظر می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، محسن کوشش‌تبار بعدازظهر امروز یکشنبه در بازدید از مجتمع 4 هزار هکتاری پیوندبیستون فارس در شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: این مجموعه از بخش‌های اقتصادی اثرگذار در استان به شمار می‌رود که با توجه به آب‌گیری مناسب از این سد شاهد کشت نخلستان با ارقام تجاری انواع خرما هستیم.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان و ابتکار عمل استاندار کرمانشاه افزود: این زنجیره کاربردی با ارزش در آن مبحث گردشگری مطرح است که می‌تواند به چند دلیل مورد توجه قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی از مبادی اصلی ورود به کربلای معلی است که هر روز استانداردتر می‌شود.

کوشش‌تبار گفت: در این مسیر طبیعت و نخلستان‌های زیبایی وجود دارد که می‌تواند فضای خوبی برای صنعت گردشگری استان فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه اربعین برای استان کرمانشاه برکات زیادی داشته است، تصریح کرد: این مجموعه با چند منظوره شدن سبب جذب گردشگرانی از اقصی نقاط ایران می‌شود لذا فضای استان آماده جذب سرمایه‌گذاران خصوصا در حوزه گردشگری است.

کوشش‌تبار با اشاره به قرابت و همسایگی کرمانشاه با کشور عراق ادامه داد: استان کرمانشاه در حوزه طبیعت، ورزش، درمان، ظرفیت بسیار بالایی در جذب گردشگر دارد لذا ضریب امنیت سرمایه‌گذاری مطلوب به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه استان در حوزه کسب و کار ۹ رتبه ارتقا پیدا کرده، گفت: من به سرمایه‌گذارانی که به‌دنبال حداقل ریسک هستند سرمایه‌گذاری در این استان را پیشنهاد می‌کنم.

 

انتهای خبر/

ضریب امنیت سرمایه‌گذاری در کرمانشاه مطلوب به‌نظر می‌رسد
ضریب امنیت سرمایه‌گذاری در کرمانشاه مطلوب به‌نظر می‌رسد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از