حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
ضعف صهیونیست‌ها را به جهان نشان دادیم
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پاوه:

ضعف صهیونیست‌ها را به جهان نشان دادیم

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پاوه گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ توسط سپاه پاسداران ضعف رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمين حسام‌الدین عبدی‌پور صبح امروز پنج‌شنبه در مراسم یادواره شهدای نوسود، در سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت:  شهدای بخش نوسود همانند دیگر شهدای اسلام، قهرمانان این خطه از ایران اسلامی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه افزود: امروز افتخار ما، ادامه دادن راه شهدا است و باید این راه را تا نسل‌های آینده منتقل کنیم.

عبدی‌پور گفت: امروز جبهه مقاومت با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی و خون همین شهیدان در یک مسیر و در مقابل تمام کفر در یک سمت دیگر ایستاده است.

وی ادامه داد: امروز موشک‌های ما از قلب ایران اسلامی پرتاب و از گنبد آهنین عبور می‌کنند و سرزمین‌های اشغالی به خصوص پایگاه‌های نظامی رژیم غاصب صهیونیستی را مورد هدف قرار می‌دهند.

عبدی‌پور ضمن تبریک عملیات موفق وعده صادق ۲، افزود: این عملیات غرورآفرین سپاه ضعف رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد.

وی در پایان گفت: با تأسی از راه شهدا، امروز ما به مرحله‌ای از قدرت رسیده‌ایم که ضعف رژیم صهیونیستی را به جهان نشان می‌دهیم و برگزاری این یادواره‌های شهدا در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره آن عزیزان و اعلام ادامه دادن راه شهدا خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از