دوشنبه 26 شهر 1403
1403-05-21 11:14 - شماره خبر : 8843 0
رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه:

طلای تکواندوکار کرمانشاهی افتخاری برای ملت است

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه گفت: کسب طلای المپیک توسط تکواندوکار جوان کرمانشاهی، افتخاری عظیم برای مردم بزرگ ایران و به ویژه استان است.

مسعود حجی‌زواره در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تبریک به مناسبت کسب طلای المپیک توسط آرین سلیمی اظهار داشت: کسب طلای المپیک توسط تکواندوکار جوان کرمانشاهی، افتخاری عظیم برای مردم بزرگ ایران و به ویژه استان است.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه عنوان کرد: امیدوارم کسب مدال‌های طلا برای خانه تکواندو و مردم عزیز کرمانشاه که بهترین هستند همواره ادامه داشته باشد و شاهد برافراشته شدن پرچم سه‌رنگ کشورمان در اقصی نقاط جهان باشیم.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه با اشاره به شرایط متفاوت مسابقات المپیک، بیان کرد: مسابقات المپیک نسبت به سایر مسابقات بین‌المللی شرایط بسیار  متفاوتی دارد چرا که آخرین میدان و سخت‌ترین میدان در هر رشته ورزشی است.

حجی‌زواره در ادامه افزود: خوشبختانه رشته تکواندو با افتخار‌آفرینی آرین سلیمی، توانست در آوردگاه سخت المپیک، با سرافزاری از این میدان بیرون بیاید و بهترین مدال آن برای هیأت تکواندو استان کرمانشاه ثبت شود.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه تأکید کرد: پیروزی و مدال‌آوری آرین سلیمی در مسابقات المپیک پاریس، یک اتفاق بسیار بزرگ و خوب برای ورزش استان کرمانشاه بود و این پیروزی بزرگ را صمیمانه به مردم کرمانشاه تبریک عرض می‌کنم چرا که لایق بهترین‌ها هستند.

حجی‌زواره در پایان گفت: کسب آخرین مدال طلای رشته تکواندو در المپیک به ۱۶ سال پیش بر می‌گردد که توسط آقای هادی ساعی گرفته شده اما روز گذشته تکواندو کرمانشاهی پس از گذشت ۱۶ سال توانست مدال طلا المپیک را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Nj1dd
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار