حالت تاریک
فرماندار‌ سنقروکلیایی اعلام کرد:

رزمندگان فلسطینی نسخه‌ای از مدال پرافتخار شهید فهمیده‌اند

رزمندگان فلسطینی نسخه‌ای از مدال پرافتخار شهید فهمیده‌اند

فرماندار‌ سنقروکلیایی گفت: شهید فهمیده بهترین و بزرگترین مدال افتخار را از دست و از لسان امام راحل عظیم‌الشأن دریافت کرده بود.

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: شهید فهمیده بهترین و بزرگترین مدال افتخار را از دست و از لسان امام راحل عظیم‌الشأن دریافت کرده بود.

وی ضمن اشاره به سخن امام راحل در وصف شهید فهمیده، افزود: رهبر ما آن طفل ۱۳ساله است که با نارنجک زیر تانک می‌رود و خودش را به شهادت می‌رساند تا دشمن به سرزمین ما حمله نکند این به عنوان بهترین و ارزشمندترین مدالی بود که توسط رهبر عزیزمان امام راحل عظیم‌الشأن به گردن شهید محمدحسین فهمیده آویخته شد.

فرماندار سنقروکلیایی ضمن اشاره به اینکه جوانان ما با الگو گرفتن از شهید فهمیده در مقابل ظلم بیگانگان سکوت نخواهند کرد، عنوان کرد: در واقع اگر مملکت ما مورد تعرض قرار بگیرد می‌توان برای مقابله با آن از جان خود مایه گذاشت و جان را فدا کرد.

قربانی خاطر نشان کرد: امروز جوانان و کودکان عزیز ما در غزه و فلسطین نسخه دیگری از آن مدال پر افتخار شهید فهمیده هستند که با دست خالی امروز در برابر رژیم آپارتاید، جعلی، آدمکش و کودک‌کش صهیونیستی ایستادگی کردند و جان خود را فدا می‌کنند برای اینکه از سرزمینشان، دینشان و اسلامشان دفاع کنند.

وی گفت: کودکان و ملت عزیز غزه با فجیع‌ترین جنایت‌ها به شهادت می‌رسند که باید گفت محو باطل به فدا کردن جان می‌ارزد یعنی محو رژیم جنایتکار صهیونیستی به فدا کردن جان می‌ارزد.

فرماندار سنقروکلیایی ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، تصریح کرد: ما در آستانه سیزدهم آبان ماه هستیم که در آن چند رویداد بزرگ تاریخی اتفاق افتاد رویداد اول اعتراض امام راحل عظیم‌الشأن به لایحه کاپیتولاسیون بود که به‌دنبال آن امام بزرگوارمان را در سال ۱۳۴۳ به ترکیه تبعید کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در سال ۱۳۵۷ دانش‌آموزان عزیز قهرمان ما اعتراض خودشان را به رژیم پهلوی به سرکردگی آمریکا اعلام کردند، به خیابان‌ها ریختند و تعدادی از آن‌ها به شهادت رسیدند.

قربانی ضمن اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، افزود: آمریکایی‌ها هنوز هم روی این موضوعات جنجال می‌کنند که چه باعث شد که آن هیمنه و شوکت آن‌ها متلاشی شود آن‌ها نمی‌فهمیدند که امام بزرگوار ما به پشتوانه قدرت لایزال الهی و دانش‌آموزان و دانشجویان رژیم منحوس پهلوی را ساقط کرد.

وی عنوان کرد: این خون‌های مطهر که ریخته می‌شود در واقع نشانه اتحاد و انسجام جهان اسلام است تا ان‌شالله زمینه تمدن نوین اسلامی را به منصه ظهور برساند.

قربانی با اینکه طوفان الاقصی فتح‌الفتوحی بی‌نظیر را رقم زد، افزود: امروز هم به فضل الهی جوانان غزه و جوانان فلسطینی با الگو گرفتن از نظام مقدس جمهوری و انقلاب اسلامی حتماً فتح‌الفتوح خواهند کرد و ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور محو کامل رژیم باطل و جعلی صهیونیستی را جشن خواهیم گرفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از