پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-07-18 16:11 - شماره خبر : 566 0
فرماندار سنقروکلیایی:

طوفان الاقصی نویدبخش آزادی قدس شریف است

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: عملیات «طوفان الاقصی» نشانه‌ بسیار‌ امید بخشی برای آزادسازی قدس شریف و استقرار کامل مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در همان منطقه است.

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: عملیات «طوفان الاقصی» از جنبه‌های مختلف، علیه اشغالگران طی ۵۰ سال گذشته، رژیم صهیونیستی را دچار سردرگمی و غافلگیری راهبردی کرده است.

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: پیام بسیار حائز اهمیت این پیروزی این است که تمام ظالمان و ستمگران دنیا و به‌ویژه رژیم اشغالگر صهیونیستی بداند که ظلم پایدار نیست و از بین رفتنی است.

رئیس شورای تأمین سنقروکلیایی تأکید داشت: عملیات «طوفان الاقصی» نشانه بسیار امید بخشی برای یک فتح عظیم به نام آزادسازی قدس شریف و استقرار کامل مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در همان منطقه است.

قربانی خاطرنشان کرد: پیام این فتح برای همه آزادی‌خواهان است که در واقع دنبال حقانیت هستند و پیام دیگری برای همه ظالمان و ستمگران است که دست از ظلم و جنایت بردارند.

وی ابراز داشت: پیروزی قطعی از آن جبهه مقاومت و رسوایی، شکست و اضمحلال برای لکه ننگین تاریخ یعنی رژیم غاصب صهیونیستی است.

فرماندار سنقروکلیایی در پایان افزود: این عملیات، بیانگر ناکامی و زبونی دشمنان است که هر روز و هر لحظه در حال افزایش بوده و تمام متجاوزان و ظالمان باید بدانند که مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی، برادرانه و با اتحاد و دست در دست یکدیگر نفس دشمنانشان را بریده و توان حیات و استمرار ظلم و حکمرانی پلیدانه را از آن‌ها خواهند گرفت.

https://mersadnews.ir/short/eo9wN
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار