حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب:

عملیات وعده صادق تنبیهی کوچک برای صهیونیست‌ها بود

عملیات وعده صادق تنبیهی کوچک برای  صهیونیست‌ها بود

امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی با وجود سامانه‌های سپر دفاع موشکی و گنبد آهنین آسیب‌پذیر است.

ماموستا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: عملیات وعده صادق یک عملیات ترکیبی و پیچیده  نظامی با استفاده از پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک بود که اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت مورد هدف قرار داد. 

وی افزود: این عملیات ثابت کرد که رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی با وجود سامانه‌های مختلف دفاع موشکی و سپر دفاعی و گنبد آهنین آسیب‌پذیر است. 

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: ملت بزرگ ایران از این عملیات قاطع بسیار شادمان شده و از همان ساعات اولیه آغاز حمله با برگزاری تجمعات مختلف در سراسر کشور ضمن ابراز شادمانی، از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح پشتیبانی کننده این عملیات تقدیر و تشکر کردند. 

ثنایی گفت: عملیات وعده صادق باعث عزت و افتخار ملت بزرگ ایران شده است و این پیام اطمینان‌بخش را برای مردم دارد که نیروهای مسلح کشور جان مردم را مهم و ارزشمند می‌دانند و هر دشمنی در هر نقطه‌ای بخواهد به ملت بزرگ ایران و مناطق حاکمیتی ما تعرضی داشته باشد پاسخ سختی به او خواهیم داد. 

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب افزود: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور توان نابود کردن کامل این غده سرطانی را دارند اما این عملیات همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند فقط یک تنبیه کوچک برای رژیم صهیونیستی بود و اگر بخواهد غلط دیگری بکند مطمئنا پاسخ بعدی نیروهای مسلح ما سخت و پشیمان‌کننده خواهد بود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از