حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
عملیات وعده صادق توطئه دشمنان را خنثی کرد
امامان جمعه استان کرمانشاه:

عملیات وعده صادق توطئه دشمنان را خنثی کرد

امامان جمعه شهرستان‌های استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و لبنان اعلام کردند: عملیات وعده صادق ۲ سیلی محکمی به صهیونیست‌ها بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ امامان جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکومیت جنایات رژیم غاصب و خون‌خوار صهیونیستی به تبیین عملیات وعده صادق ۲ پرداختند. 

ریشه مقاومت در قرآن است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: ریشه مقاومت در قرآن است و امروز موضوع مقاومت در سراسر کشورهای اسلامی به یک موضوع اصلی تبدیل شده است. 

خطیب جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب تأکید کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین این است که سرزمین فلسطین متعلق به مردم آن کشور و مردم غزه است که سال‌هاست شهید و زخمی و آواره می‌دهند و آمریکا در منطقه سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت. 

وی خاطرنشان کرد: دفاع حق قانونی مردم مظلوم فلسطین است همان‌گونه که رهبر انقلاب امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران فرمودند آنچه که نیروهای مسلح کشور در برابر رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق ۲ انجام داد هم مطابق با شرع و قوانین الهی و هم مطابق با قوانین امروز بشری است. 

شهادت سید حسن نصرالله برای ما بسیار تلخ و ناگوار بود

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌رضا اکبری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سنقر و کلیایی، بیان داشت: شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله این بازوی پرتوان مقام معظم رهبری، این تکیه‌گاه ملت مظلوم لبنان و فلسطین، این دشمن خونی رژیم صهیونیستی غاصب جنایت‌کار برای ما بسیار تلخ و ناگوار بود. 

امام جمعه سنقر و کلیایی افزود: مقام معظم رهبری برای کمتر کسی وقتی مجلس می‌گیرد خود وجود مبارک در مجلس حاضر می‌شوند؛   جمعیت میلیونی قبل از اقامه نمازجمعه در مصلای بزرگ تهران با حضور خود رهبری برای این یار امام زمان، نشان از این است که ما عزادار هستیم. 

وی ادامه داد: این عزا برای ما شکوه، انگیزه و صلابت ایجاد می‌کند و حزب‌الله را در پیمودن صراط مستقیم ثابت قدم می‌کند و شهدا الگوی را الگوی راه آن‌ها قرار می‌دهد و این برای ما حیات‌بخش است. 

اکبری با بیان اینکه شهادت برای ما مایه ننگ نیست، افزود: در راه خدا  پیامبران، امامان و رهبران ما همه شهیدند؛ شهادت مزد برای کسانی است که یک عمر شهیدگونه زندگی کردند. 

امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: رژیم صهیونیستی هم  شخصیت‌های برجسته‌ای از ما را شهید کرد شخصیت‌هایی همچون
آیت‌الله مرتضی مطهری، شهید بهشتی، شهیدرجایی، شهید باهنر و ۷۲ تن از یاران، حتی رئیس‌جمهور و وزیر و سرداران این انقلاب  که هرکدام برای این انقلاب ستون بودند. 

وی ضمن اشاره به عملیات غرورآفرین موشکی سپاه در عملیات وعده صادق ۲، بیان داشت: در عملیات وعده صادق ۲ قریب ۴۰۰ موشک در قلب اسرائیل فرود آمد، این رژیم پوشالی همان رژیمی است که معتقد است پرنده‌ای بدون اذن آن‌ها نمی‌تواند آسمان اسرائیل را اشغال کند. 

باعث تقویت جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان خواهد بود

ماموستا ملا سید محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جوانرود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران مبنی بر قانونی و شرعی بودن دفاع در برابر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم خون‌خوار و سفاک صهیونیستی از تمام خط قرمزها عبور کرده و تاکنون ۴۲ هزار نفر را در غزه شهید و ۱۰۰ هزار نفر را مجروح کرده است، پس وقت آن رسیده در برابر این رژیم ایستاد. 

امام جمعه جوانرود با اشاره به شهادت رهبران غزه و لبنان (شهیدان اسماعیل هنیه وسید حسن نصرالله) اظهار داشت: این شهادت‌ها باعث تقویت جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان خواهد بود چون حزب‌الله مانند انقلاب اسلامی و اسلام متکی به شخص نیست. 

وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس تصور کرده بود که با شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت، این جبهه متلاشی می‌شود اما در روزهای اخیر درک کرده که راه مقاومت در مقابل استکبار جهانی مستمر و مداوم است. 

ماموستا محمدی یادآور شد: نخستین دستاورد این حادثه وحدت کامل بین نیروهای مقاومت در سوریه، یمن، لبنان، ایران و فلسطین است که ید واحد شدند و اگر می‌خواهیم آمریکا را جای خود بنشانیم به این اتحاد نیاز داریم و همه یک صدا اعلام می‌کنند که رژیم صهیونیستی باید محو شود. 

شهادت اجر مردان خداست

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل شفیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دالاهو، بیان کرد: برای مردان خدا اجر بزرگ شهادت است؛ نوشتن نام مبارک شهید یا گفتن قبل از اسم سید حسن نصرالله دشوار و ناباورانه است هنوز باور نکردیم که این شخصیت به مقام بزرگ شهادت رسید است. 
امام جمعه موقت دالاهو گفت: سید نصرالله ۳۲ سال رهبری فرزانه برای لبنان بود؛ مقاومت او تمام دشمنان را به ذلالت رساند؛ به خاطر شهادت این سید مقاومت رژیم صهیونیستی ۸۵ بمب یک تنی را در یک شب برای شهادت ایشان استفاده کرد. 

شکوه گنبد آهنین صهیونیست‌ها با عملیات موشکی سپاه نابود شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور، عنوان کرد: شهید نصرالله افتخار جهان عرب شد افتخار ملتی که منفعل بود و کاری ازپیش نمی‌برد اما سید حسن از همین جوانان ارتش کلاسیکی را درست کرد که پشت ایادی استکبار را به لرزه در آورد. 

امام جمعه کنگاور افزود: صدای مظلومیت فلسطینیان با استقامت چندین‌ساله به گوش جهانیان رسید و ذات پلید رژیم جنایت‌کار صهیونیستی برای جهانیان آشکار شد. 

وی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی بارها با گستاخی جنایاتی را مرتکب شد، از شهادت شهید اسماعیل هنیه در ایران گرفته تا شهادت شهید سید حسن نصرالله که با جواب دندان‌شکن ایران مواجه شد و همه جهان متوجه قدرت تسهیلاتی کشور شد. 

حسینی با تأکید بر اینکه شکوه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی با عملیات موشکی سپاه نابود شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات فقط مراکز نظامی و امنیتی را مورد هدف قرار داد و به رژیم صهیونیستی هشدار داد اگر حرکتی کند پاسخی به او خواهد داد که از کرده خود پشیمان شود. 

دشمن سعی دارد عملیات وعده صادق را کم‌رنگ جلوه دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان هرسین اذعان کرد: در هفته گذشته ما شاهد یک عملیات بزرگ و غرورآفرین توسط عزیزان ما در هوافضای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بودیم که گوشه‌ای از توان نظامی ما را به دنیا نشان دادند و هر انسان آزاده‌ای ولو اینکه غیر ایرانی باشد احساس شادی و غرور کرد، شاید عده‌ای تعجب کنند که برخی از حکامی که وابسته به آمریکا بودند هم خوشحالی کردند ولی جرأت این اقدام را نداشتند. 

رضایی اظهار داشت: یکی از نکاتی که باید مد نظر قرار گیرد این است که دشمن چند هدف را دنبال می‌کند، اول اینکه این اقدام غرورآفرین را با عملیات روانی که انجام می‌دهد کم‌رنگ جلوه بدهد ما باید در این میدان قدرتمند وارد شویم. 

امام جمعه هرسین افزود: یکی از نقاطی که هدف قرار گرفته است پایگاه نواتیم است این امن‌ترین جای اسرائیل است که جمهوری اسلامی وقتی آنجا را زد به این معنی است که بقیه جاها هم به راحتی در دسترس ماست. 

وی افزود: در کنار این اقدام نظامی، حمله سایبری ایران بسیار حائز اهمیت است که در واقع این رژیم جعلی را گیج کرد و سامانه‌های پدافندی دشمن را به خود مشغول کرد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از