حالت تاریک
امام جمعه قصرشیرین:

غوغای رسانه‌ای دشمنان قدرت سابق را ندارد

غوغای رسانه‌ای دشمنان قدرت سابق را ندارد

امام جمعه قصرشیرین گفت: غوغای تبلیغاتی در فضای مجازی و رسانه‌های دشمن دیگر آن قدرت سابق را ندارد و دروغ‌های مکرر و معنادار آنها و روش‌های مختلف برای سوق دادن اذهان ملت به مقاصد خود دیگر جواب نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق صالحی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: با حضور مردم بصیر و ولایت‌مدار در صحنه‌های مختلف انقلاب  و وجود جهاد تبیین در آشکار شدن دست‌های پنهان استکبار و استعمار خصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی، هژمونی امپراتوری دروغ فرو ریخت و در سال گذشته مردم با حضور در شنبه تاریخی، دشمنان انقلاب و اسلام را در رسیدن به اهداف خود ناکام کردند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین افزود: حماسه حقیقی پر شور و پر محتوا نتیجه منحرف نشدن و استقامت ملت در خط انقلاب است و قطعا در سال گذشته مردم با ایمان و بصیر ایران اسلامی پیروز میدان بودند.

وی گفت: امروز جامعه اسلامی و ایمانی ما دسیسه‌های دشمنان را به خوبی شناخته است و وارد جریاناتی که به ایجاد خوشحالی دشمنان انقلاب می‌شود، نخواهد شد که این  دستاورد بسیار بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: تلاش‌های دشمن و برخی عناصر در داخل برای سست کردن عزم راسخ ملت و فراموش شدن انقلاب اسلامی دیگر اثر گذار نیست.

وی افزود: ملت شریف ایران اسلامی در اغتشاشات پاییز گذشته، دشمن را ناکام گذاشتند چه اینکه آن‌ها درصدد بودند مردم، ۲۲ بهمن را از یاد ببرند و در داخل هم برخی با استدلال‌های سست و سخنان غلط همین خط را در روزنامه‌ها و فضای مجازی دنبال می‌کردند.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه‌ای آمریکا و صهیونیستی سعی می‌کنند  این صدای رسا به گوش دیگر ملت‌ها نرسد اما آن‌ها که باید بشنوند یعنی دستگاه‌های سیاست‌گذار در آمریکا، انگلیس و سرویس‌های جاسوسی دشمنان حتما این صدا را شنیده‌اند.

وی تصریح کرد: غوغای تبلیغاتی در فضای مجازی و رسانه‌های دشمن دیگر آن قدرت سابق را ندارد و دروغ‌های مکرر و معنادار آن‌ها و روش‌های مختلف برای سوق دادن اذهان ملت به مقاصد خود دیگر جواب نمی‌دهد و دست جنایتکاران کفر برای مردم بازشده است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه همگان دست از آستین درآمده استکبار را که به خون مظلومان همیشه تاریخ رنگین شده به چشم خود می‌بینند، گفت: امروز صدای مردم ماندگار است و بر همه صداها غلبه کرده است.

وی افزود: ما امروز درحماسه طوفان‌الاقصی نظاره‌گر فروپاشی امپراتوری دروغ رژیم صهیونیستی و آمریکا هستیم و شاهد این ادعا، تظاهرات سراسری در اروپا و آمریکا در مقابل کاخ سفید علیه تجاوزات و حمایت‌های آمریکا و جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم  غاصب صهیونیستی است.

صالحی با بیان اینکه شکست رسانه‌های معاند یکی  از بزرگترین دستاوردهای حماسه طوفان‌الاقصی است، بیان کرد: امروز شاید بسیاری آرزو داشتند که‌ای کاش حاج قاسم در میان ما بود اما مکتب حاج قاسم سلیمانی بر محور مقاومت حاکم است و روح بلند آن شهید والامقام نظاره‌گر و حمایت‌گر مقاومت خواهد بود.

به گفته امام جمعه شهرستان قصرشیرین، همان گونه که سردار سلیمانی باعث از بین بردن داعش در منطقه شد، راه ایشان نیز سبب از بین رفتن غده سرطانی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از