حالت تاریک
امام جمعه دالاهو:

فرمایشی بودن سازمان ملل بار دیگر اثبات شد

فرمایشی بودن سازمان ملل بار دیگر اثبات شد

امام جمعه دالاهو حملات آمريکا و انگلیس جهان‌خوار به مسلمانان یمن را محکوم و عنوان کرد: ننگین‌ترین قسمت ماجرا تائید سازمان ملل در این مسئله است که بار دیگر فرمایشی بودن سازمان ملل را اثبات می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دالاهو، با اینکه رجب به معنای بزرگ داشتن و عظیم شمردن است، اظهار داشت: ماه رجب به معنای ماهی است که بزرگ و محترم شمرده می‌شود.

خطیب جمعه شهرستان دالاهو خاطرنشان کرد: ماه رجب از جمله با فضیلت‌ترین ماه‌های قمری است که دارای جایگاه والا و پر ارزشی در پیشگاه خداوند متعال است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی اذعان کرد: ماه رجب یکی از پرفضیلت‌ترین ماه‌ها نزد خداوند به شمار می‌آید و نخستین ماه از ماه‌های حرام و هفتمین ماه از ماه‌های قمری است.

وی افزود: اعمالی از جمله به‌جا آوردن حج عمره، روزه و عبادت در این ماه سفارش شده است و البته به نقل از حضرت محمد (ص) رجب ماه خداست، شعبان ماه پیامبر خدا و رمضان ماه امت پیامبر (ص) است.

به گفته امام جمعه شهرستان دالاهو به دلیل اهمیت و فضیلت زیاد ماه رجب، اعمال و آداب خاصی برای آن ذکر شده است.

وی عنوان کرد: ماه رجب دارای مناسبت‌های زیادی از جمله بعثت پیامبر اسلام (ص)، ولادت امام علی (ع) و امام باقر (ع) و امام جواد (ع) و نیز شهادت امام هادی (ع) و امام کاظم (ع) است همچنین لیله‌الرغائب و ایام‌البیض در این ماه قرار دارند.

امام جمعه دالاهو حملات آمریکا و انگلیس جهان‌خوار به مسلمانان یمن را محکوم و عنوان کرد: ننگین‌ترین قسمت ماجرا تائید سازمان ملل در این مسئله است که بار دیگر فرمایشی بودن سازمان ملل را اثبات می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کشتی نفت‌کش آمریکایی توسط نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به تلافی توقیف کشتی نفت‌کش ایران توقیف شد که این مسئله سخن رهبر انقلاب را مبنی بر اینکه دوران بزن، در رو تمام شده، ثابت کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از