حالت تاریک

قدرت مقاومت استکبار را با شکست مواجه کرد

قدرت مقاومت استکبار را با شکست مواجه کرد

امام جمعه شهرستان هرسین گفت: قدرت مقاومت، رژیم صهیونیستی و کل دنیای استکبار را با شکست مواجه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام رضایی امروز پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت ۱۳آبان، این مناسبت تاریخی را در سال جاری و با توجه به شرایط ویژه منطقه حائز اهمیت دانست و از مردم، مسئولان و کارکنان ادارات خواست به همراه خانواده‌هایشان در این مراسم حضور داشته باشند.

امام جمعه شهرستان هرسین در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات ظالمانه و توحش رژیم صهیونیستی در بمباران غزه اشاره کرد و افزود: قدرت مقاومت، رژیم صهیونیستی و کل دنیای استکبار را با شکست مواجه کرد.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: مهمترین هدف رژیم کودک‌کش صهیونیستی از بمباران شدید غزه خسته کردن مقاومت و مردم از مقابله با خود است ولی تزلزلی در مردم مشاهده نمی‌شود بلکه محور مقاومت تاکنون با قدرت در صحنه حضور داشته است و ان‌شاالله به پیروزی نهایی دست خواهد یافت.

ایفای نقش دانش‌آموزان در روزهای سرنوشت‌ساز انقلاب

ابوطالب ایتوندی نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی، اظهار داشت: ۱۳ آبان ماه یادآور سه واقعه بزرگ در تاریخ کشور ماست  و هر کدام با توجه به زمان وقوع، تاثیرگذاری خود را داشته است. فرماندار هرسین با گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز، بیان داشت: ۱۳آبان یادآور ایثار تاریخی دانش‌آموزان در ایفای نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی در روزهای سرنوشت‌ساز اوایل انقلاب است و به همین علت از آن به‌عنوان روز دانش‌آموز یاد می‌شود.

ایتوندی افزود: طی هفته‌های گذشته شاهد پیروزی‌های محور مقاومت درغزه بوده‌ایم و رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود دست به هر جنایتی می‌زند.

وی تصریح کرد: تفسیر بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در مورد جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را امروزه با چشم می‌بینیم تا جایی که این رژیم با کشتار و قتل عام کودکان و زنان در جهت ترمیم شکست  اطلاعاتی، امنیتی و نظامی خود است اما این شکست‌ها ترمیم‌ناپذیر است.

فرماندار هرسین ابراز داشت: پیروزی حق‌جویان و حق‌طلبان وعده صادق خدا است و ان‌شاءالله پیروزی نزدیک است و رژیم صهیونیستی، دشمنان و ایادی منطقه‌ای آن‌ها شکست خواهند خورد و خانه عنکبوت درهم پیچیده خواهد شد.

ایتوندی ابراز داشت: نقش آموزش و پرورش در تشریح رخدادهای ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ و به‌ویژه تبیین نقش دانش‌آموزان در پاسداری از فرهنگ اسلامی و دستاوردهای انقلاب بسیار حائز اهمیت است و باید با فرهنگ‌سازی دستاوردهای این واقعه عظیم و ارزشمند را برای نسل‌های آینده بخوبی بازخوانی کرد.

وی مهترین دستاورد ۱۳ آبان ماه را نهادینه شدن استکبار ستیزی در کشور و در هم شکستن هیمنه استکبار در عرصه‌های جهانی خصوصاً ملت‌های آزادی‌خواه دانست.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از