پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-18 10:28 - شماره خبر : 8746 0
شهردار قصرشیرین مطرح کرد:

قصرشیرین مهیای میزبانی زائران اربعین حسینی

شهردار قصرشیرین ضمن اعلام آمادگی شهرداری قصرشیرین برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین، گفت: اربعین فرصتی مغتنم برای رفع کاستی‌ها و بهبود سیمای شهر قصرشیرین است.

صابر حیدری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» ضمن اعلام آمادگی شهرداری قصرشیرین برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین، اظهار داشت: اربعین فرصتی مغتنم برای رفع کاستی‌ها و بهبود سیمای شهر قصرشیرین است. 

شهردار قصرشیرین اظهار داشت: با توجه به اینکه مرز خسروی کوتاه‌ترین مسیر زمینی کشور به کربلای معلی محسوب می‌شود، هرساله شاهد تردد حجم عظیمی از زوار هستیم، لذا شهرداری قصرشیرین تمام تلاش خود را به کار بسته تا با اجرای اقدامات زیربنایی و خدماتی، پذیرای شایسته‌ای از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشد. 

وی در ادامه به تشریح برخی اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: ساماندهی پارکینگ‌ها به سیستم‌های پایش تصویری، نصب تابلوهای راهنما، لکه‌گیری معابر، رنگ‌آمیزی المان‌های شهری، تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نظافت مستمر شهر از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است. 

حیدری تصریح کرد: همچنین، با هدف تسهیل تردد زوار و ایجاد فضایی امن و آرام، اقداماتی نظیر نصب سیستم روشنایی معابر، ایجاد پارکینگ‌های مجهز به سیستم نظارتی و خط‌کشی معابر نیز در دستور کار قرار گرفته است. 

حیدری در پایان با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به زوار اربعین، افزود: خادمی زوار ابا عبدالله الحسین (ع) افتخاری بزرگ است و شهرداری قصرشیرین خود را موظف می‌داند تا با تمام توان در این مسیر گام بردارد. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/46rW0
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار