حالت تاریک
جبهه مقاومت آماده انتقام سخت؛

مجازات رژیم صهیونیستی قطعی است

مجازات رژیم صهیونیستی قطعی است

پس از ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، جمهوری اسلامی ایران بر پاسخ و انتقام سخت از رژیم صهیونیستی تأکید دارد که موجی از رعب و وحشت را برای دشمنان به‌همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ملت مظلوم فلسطین سال‌های طولانی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی تحت فشار و اشغال سرزمین خود توسط رژیم صهیونیستی هستند و طی این مدت جنایات بی‌شماری را رقم زده‌اند. 

رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا و اروپا سعی داشت به دنبال عادی‌سازی روابط خود با کشورهای منطقه و انجام طرح معامله قرن زمینه ایجاد شرایط پایدار و با ثبات را برای خود فراهم کند که عملیات بزرگ و مقتدرانه طوفان الاقصی نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرد. 

پس از عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی سعی داشت تا با حملات سنگین خود مردم غزه را وادار به عقب‌نشینی کند تا شرایط خود را به حالت قبل بازگرداند و از سوی دیگر ترور فرماندهان جبهه مقاومت را در دستور کار قرار داد تا بتواند در عرصه میدان نیز موفقیت دیگری را رقم بزند که در مجموع تاکنون نقشه‌های آن‌ها شکست خورده است. 

مسلمانان باید با وحدت در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند و اجازه ندهند خون زنان و کودکان فلسطینی بر زمین این کشور جاری شود بلکه باید دفاع از مظلومان غزه را اولویت خود بدانند. 

ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران و تأکید تهران بر پاسخ متقابل به آن شرایط سخت و سنگینی را بر منطقه به ویژه سرزمین‌های اشغالی حاکم کرده و دشمن باید بداند قطعاً مجازات خواهد شد. 

شهادت اسماعیل هنیه اشتباه رژیم صهیونیستی بود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی اشک‌تلخ در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در حال سقوط و فروپاشی است و اقدامات اخیر این رژیم در کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین ناشی از پایان کار آن است. 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ترور فرماندهان جبهه مقاومت در سوریه، عراق و لبنان ناشی از شکست و درماندگی رژیم صهیونیستی است. 

اشک‌تلخ تصریح کرد: شهادت اسماعیل هنیه در تهران که از رهبران مقاومت فلسطین بودند اشتباه رژیم صهیونیستی بود زیرا در عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران اقدام به تنبیه این رژیم کرد اما هم‌اکنون رهبر معظم انقلاب بر انتقام سخت تأکید دارند. 

وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی و شکست اطلاعاتی و امنیتی بی‌سابقه است به‌نحوی که بیش از ۵۰ هزار نفر را تاکنون به شهادت رسانده‌اند که بخش بسیار زیادی از آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: قطعاً طی روزهای آینده شاهد عملیات نیروهای مسلح کشورمان برای انتقام خون شهید اسماعیل هنیه و فرماندهان جبهه مقاومت خواهیم بود. 

اشک‌تلخ خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران انتقام و پاسخ متقابل به رژیم صهیونیستی را حق مسلم و قطعی خود می‌داند و جبهه مقاومت نیز در این مسیر یک‌پارچه عمل می‌کند. 

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن همواره نشان داده، حفظ تمامیت ارضی و استقلال خود را مقدم بر مسائل می‌داند و بر آن تأکید دارد و تعرض به خاک و منافع خود را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. 

جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی فلسطین است

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) همواره حمایت خود را از فلسطین و آزادی قدس شریف به عنوان قبله نخست مسلمان مطرح کرده است. 

کارشناس مسائل فرهنگی و دینی گفت: قدس قبله نخست مسلمانان است باید با وحدت و یک‌پارچگی در مقابل دشمن واحد با یکدیگر متحد شوند زیرا امام خمینی (ره) رژیم صهیونیستی را غده سرطانی جهان اسلام دانستند و همگان را به مبارزه با آن دعوت کردند. 

احمدی بیان کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی درس بزرگ انقلاب اسلامی ایران به کشورهای مستضعف و تحت فشار استکبار بوده که می‌توان با استقلال، روحیه خودباوری و خودکفایی زمینه پیشرفت و توسعه خود را مهیا کرد. 

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت از ایران، یمن، عراق، سوریه و لبنان در مقابل موضوع فلسطین به عنوان قبله نخست مسلمانان به‌صورت واحد و یکپارچه عمل می‌کنند و باید تمام کشورهای مسلمان در مقابل فلسطین موضع واحد و برابر اتخاذ کنند و در طرف مقابل نیز رژیم صهیونیستی را تحت فشار سیاسی و اقتصادی قرار دهند. 

کارشناس مسائل دینی و فرهنگی خاطرنشان کرد: تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و ناامن کردن مسیر تجاری آن‌ها یکی از اقدامات مهم و راهبردی است که طی ماه‌های گذشته مورد استفاده قرار گرفته و ضربات سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده و موج مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی به اروپا و آمریکا را تقویت کرده است. 

احمدی عنوان کرد:   امنیت شرط اصلی هر کشوری برای رشد و توسعه است و مشاهده می‌کنیم که پس از اعلام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر پاسخ متقابل موج ناآرامی و ناامنی سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است. 

وظیفه مسلمان قیام در برابر رژیم صهیونیستی است

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین غیرقابل انکار است و سکوت جهانیان در مقابل آن امری نابخشودنی است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان و کودکان نشان‌دهنده دروغ بزرگ غرب در این موضوع است زیرا هر کجا منافع آن‌ها در خطر باشد حقوق بشر مطرح می‌شود. 

جلالی بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز طی مدت حملات وحشیانه به نوار غزه در امان نبوده‌اند و رسالت اصلی خبرنگاران بیان واقعیت‌ها برای مردم جهان است تا با آگاهی بیشتری نسبت به موضوعات نظرات خود را مطرح کنند. 

وی عنوان کرد: وظیفه مسلمان قیام و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی است و اگر تمام مسلمانان با یکدیگر متحد شوند دشمن راه به جایی نخواهد برد و شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قطعی است. 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با توجه به استمرار تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی از جمله به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه پاسخ سخت و قطعی به این رژیم مطالبه عمومی است تا بیش از این شاهد دست‌درازی و تعدی‌گری آن‌ها نباشیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از