حالت تاریک
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:

تغییر ذائقه چالش کسب و کارهای امروزی است

تغییر ذائقه چالش کسب و کارهای امروزی است

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به غییرات مستمر و تدریجی سبک زندگی انسان‌ها گفت: هر سازمان و کسب و کاری در این عصر با توجه به تغییر ذائقه و تقاضا با چالش مواجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محسن دارابی امروز دوشنبه در همایش کسب و کار که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هر سازمان و کسب و کاری در این عصر با توجه به تغییر ذائقه و تقاضا با چالش مواجه است.

 

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: تغییر ذائقه به دلیل تغییرات مستمر و تدریجی سبک زندگی انسان‌ها است بنابراین صاحبان کسب و کار برای تحولات حوزه فناوری و تکنولوژی آمادگی داشته باشند.

 

وی گفت: اگر در گذشته تحولات و پیشرفت‌ها سالی یکبار اتفاق می‌افتاد اما در عصر کنونی فواصل زمانی در حوزه تکنولوژی بسیار کم شده و اکنون به یک روز رسیده است.

 

دارابی با بیان اینکه رقابت سبب ایجاد ورزیدگی می‌شود، ادامه داد: عنصر بعدی که صاحبان کسب و کار باید به آن توجه داشته باشند بحث رقابت است در واقع وجود رقبای نوظهور هم می‌تواند تهدید و هم فرصت باشد.

 

دارابی اذعان کرد: سیاست وزارت صمت بر این است که صاحبان کسب و کار را به‌صورت هدفمند ‌و اثربخش پیش ببرد.وی با تاکید بر اینکه ما باید بتوانیم زمینه ایجاد مشاغل آسان و ارزان را مهیا کنیم، گفت: اکنون  در برخی از حوزه‌ها مثل حوزه مالی، حقوقی، سلامت و درمان، گردشگری و... کمتر فعالیت شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از