حالت تاریک
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کنگاور مطرح کرد:

مخابره پیام تنبیه متجاوزان با عملیات وعده صادق

مخابره پیام تنبیه متجاوزان با عملیات وعده صادق

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: عملیات وعده صادق پیام مهم تنبیه تجاوزگر برای سردمداران جبهه کفر و باطل و پیام غرور و افتخار برای جبهه حق و حقیقت را به جهان مخابره کرد.

 

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه پس از چندین روز سکوت از حمله نامشروع رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق منجر به شهادت مستشاران و فرماندهان ارشد نظامی ایران شد اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده در راستای اقدام متقابل و در نهایت عملیات گسترده پهبادی موشکی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تجاوزگر باید تنبیه شود، آغاز شد. 

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار کنگاور افزود: از آنجا که جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت تجاوزگر نبوده بلکه صرفا به تجاوز پاسخ داده است و این اقدام هم با درخواست امت اسلامی و مطالبه مردم عزیز کشورمان حتی آزادگان جهان و انسان‌های نوع دوست همراه بود.

یوسفی خاطرنشان کرد: با این اوصاف صرفا اهداف نظامی، نه مکان‌های اقتصادی و جمعیتی حتی در پایگاه‌های نظامی هم که مرکز عملیات رژیم صهیونیستی در اقدام غیر مشروع و ناجوانمردانه اخیر شهادت مستشاران و فرماندهان عزیز ما بود دقت لازم صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور با تاکید بر اینکه این عملیات با نام «وعده صادق» و با رمز یا رسول الله آغاز شد تصریح کرد: این عملیات پیام‌های مهمی را به سردمداران جبهه کفر و جبهه حق دوست‌داران نظام و انقلاب و تمامی آزادگان جهان به دنبال داشت.

یوسفی ابراز داشت: از نام عملیات مشخص است وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری امامین انقلاب همواره بر صداقت گفتار و رفتار پایبند بوده و همواره معتقد بوده و هست که دست خدا بالاتر از همه دست‌ها است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: ایران اسلامی در چارچوب قوانین بین‌المللی از حق دفاع مشروع خود مانند یک قاعده حقوقی و نیز به عنوان یک اصل کلی حقوقی به رسمیت شناخته شده که مورد قبول همه نظام‌های حقوقی دنیا است استفاده کرده است.

وی عنوان کرد: بازتاب این دفاع مشروع آن است که در سرزمین‌های اشغالی به اقرار رسانه‌های دیداری و شنیداری بیگانگان بی‌سابقه و فراتر از انتظار بود. 

یوسفی ابراز داشت: ایران معادله جدیدی با این پیام مهم به جهانیان به‌خصوص دولت‌های متخاصم مخابره کرد مبنی بر اینکه از این به بعد رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای هرگونه اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد از مبدا جمهوری اسلامی ایران مورد تهاجم متقابل قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق، مصداق بارز و پاسخ به این اقدامات غیر مشروع متجاوزان است، تصریح کرد: این افتخار بزرگ و غرورآفرین که موجب شادی دل امام زمان، مستضعفین جهان، مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح و مقتدر، امت اسلامی ایران اسلامی شد و پاسخ قاطعی به خون‌های ناحق ریخته شده دانشمندان، سرداران و مستشاران بود را تبریک و تهنیت می‌گویم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از