حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
مدال شهادت برازنده سید مقاومت بود
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

مدال شهادت برازنده سید مقاومت بود

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: کسب مدال شهادت توسط سید حسن نصرالله در مبارزه با این رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی، برازنده او بود که توانست با افتخار به آن دست پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری ظهر امروز یک‌شنبه، هشتم مهرماه در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهید سید‌حسن نصرالله پرچم‌دار مقاومت در منطقه، عالم با فضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی بود و شهادت ایشان یک مصیبت بزرگ است، چرا که شهید نصرالله سه دهه در مسیر جهاد و مبارزه تلاش کرد و در مبارزه با استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی پشتوانه‌ای قوی برای مردم مظلوم فلسطین و لبنان به شمار می‌آمد و سال‌ها نظام سلطه را تحقیر کرده بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه سید حسن نصرالله شایستگی دریافت مدال شهادت را داشت، افزود: کسب مدال شهادت توسط سید حسن نصرالله در مبارزه با این رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی، برازنده او بود که توانست با افتخار به آن دست پیدا کند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دنیای اسلام و به ویژه جبهه مقاومت شخصیت باعظمت و پرچم‌دار بزرگی را از دست داده است، اظهار کرد: پیروان قرآن کریم باید بدانند که سید مقاومت یک شخص نبود، بلکه یک راه و یک مکتب است و مسیر او همچنان ادامه خواهد داشت.

غفوری با تأکید بر اینکه خون شهدا روی زمین نخواهد ماند، اذعان کرد: آمریکا و هم‌پیمانان غربی و منطقه‌ای او به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی باید بدانند، تأثیر شهید سید‌ حسن نصرالله بیشتر از خود سید‌ حسن نصرالله است چرا که اکنون به عنوان یک الگوی بزرگ برای مسلمانان و جوانان مطرح شده است و قطعاً در این مسیر هزاران سید حسن نصرالله در سراسر عالم به پا می‌خیزند و راه شهید را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکنون در مقطعی از تاریخ قرار داریم که پیروزی اسلام بر کفر، قطعی است و شهادت شهید نصرالله نیز باعث حرکت جهان اسلام برای انتقام و خونخواهی خواهد شد و دشمنان اسلام به زودی خواهند دید که چه تحول عظیمی در عرصه مبارزه در جبهه مقاومت ایجاد خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه شهادت سید حسن نصرالله هرگز خللی در عزم راسخ جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: سرداران دیگری پرچم حق‌خواهی او را بر دوش خواهند گرفت و با گسترش مقاومت اسلامی راه این شهید بزرگوار ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به ابعاد مختلف توطئه دشمن صهیونیستی و آمریکا علیه جهان اسلام، از جمله جنایات نظامی و رسانه‌ای، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا با هدف ایجاد تفرقه و تضعیف وحدت اسلامی، به ویژه در ایران، به صورت گسترده‌ای فعالیت می‌کنند؛ لذا تقویت ولایتمداری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، تنها راه مقابله مؤثر با این توطئه‌ها است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: امروز با همه شهدا عهد می‌بندیم که یک لحظه از راه عظیمی که برای ما ترسیم شده است جدا نخواهیم شد و راه شهدا را تا زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج)، ادامه خواهیم داد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از